Eu sunt RaRo

Și m-am lăsat…

Posted on: 12 Ianuarie 2011

Și m-am lăsat convinsă. Ori poate nu.

Dacă voi avea succes:  mulțumesc, Denisa!

Dacă nu: „Just another WordPress site”.

P.S. Trecem la domeniu.ro după ce apar fanii.
P.P.S. Îți dau link după ce mă conving că-s serioasa.

Etichete:

3 răspunsuri to "Și m-am lăsat…"

bine ai venit.deja am „rasfoit” posturile tale si imi plac f mult.esti la obiect.iti doresc bafta

Ce-aș putea spune în afară de banalele „mulțumesc” și „te mai aștept”? Dar sunt serioasă când spun asta. 😛

De inceput, ai inceput bine. Imi face placere sa „te citesc” si am sa mai revin. Bafta sau, cum se mai zice, succesuri multe! 😀

Lasă un răspuns

