Eu sunt RaRo

Normalitate

Posted on: 12 Ianuarie 2011

Îmi doresc să fiu normală. Deși nu sunt foarte sigură că știu ce înseamnă asta.

Mă întreb adeseori, când anumite persoane ori situații îmi capteaza atenția și-mi stârnesc mirarea, dacă sunt eu „prea” normală. Sau ies din tipare?!

Dex-ul spune că normal înseamnă așa cum trebuie să fie, potrivit cu starea firească, obișnuit, firesc, natural.

Date fiind cele de mai sus, întrebările – firești – pe care mi le adresez sunt:

  • Cum trebuie să fie un om normal?
  • Ce trebuie să facă?
  • E bine sau nu să fii normal?
  • Normal fiind faci parte din decor?
  • Ieși în evidență sau treci neobservat?

Uoooofff, gândurile astea care nu-mi dau pace!

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Normalitate"

Cea mai bună prietenă a mea, de câte ori îi povestec ce-am mai făcut, răspunde cu „Nu eşti normală!”. E răspunsul standard, pentru că ea-i ceva mai serioasă, eu mai ne-. Dar asta nu m-a împiedicat vreodată să fac lucrurile la fel de „anormal” pentru ea. Normalitatea e alta pentru fiecare, deci nu te stresa, ştii cum se zice, everybody’s special in their own way.

Și mie mi se spune frecvent “Nu eşti normală!”. Tocmai de asta mă întreb, tot frecvent, daca sunt “prea” normală.

Normalitatea asta,din cate am vazut io,nu-i altceava decat un teanc de norme.Niciodata nu am fost capabila sa tolerez lucruri deja stabilite de altii.Am nevoie de propria experienta pt a ma defini si a le accepta,dar doar pe cele cu care ma simt in acord.Asta ma face mai putin normala si mai mult empirica?da?pai,imi place asa.

Normala dupa gustul cui? Al societatii, al prietenilor? Normal e ce consideri tu si cum te simti tu bine.

Se pare că răspunsurile voastre cer un nou articol. 😛

Lasă un răspuns

