Eu sunt RaRo

Biblioteca din baie

Posted on: 13 Ianuarie 2011

Mă întreb adeseori de ce băile apartamentelor construite în timpul regimului comunist sunt atât de mici. Recunosc, nu stiu cum arată și cât de mari sunt baile din toate așa-zisele complexe rezidențiale. Am vizitat doar vreo două…
Dar, totuși, de ce baia e cea mai mică – ca suprafață – încăpere dintr-o locuință? Mulți petrec momente plăcute acolo (e cazul să dau exemple?). Noi, mi-am dat seama, citim mai mult în baie de când avem copil. Așa am descoperit azi „biblioteca din baie”:

  • 5 numere vechi din Cațavencu;
  • FHM-ul din iunie 2010 (cumpărată pentru ochelarii de soare TOP GUN);
  • 1 ghid de utilizare pentru toaster-ul TT7970 (merge și la TT7980) de la Ufesa;
  • „Pasiunea mea, fotografia”, scrisă în 1978 de Ing. Dumitru Codăuș;
  • „Omul ilustrat” – Ray Bradbury (dintr-o veche colecție de la Cotidianul);
  • „Tinerețile lui Daniel Abagiu” – Cezar Paul Bădescu;
  • „Omul care își confundă soția cu o pălărie” – Oliver Sacks;
  • „Anul negru & Concurs de frumusețe masculină la Stâncile Blestemate” – Ismail Kadare;
  • „Oameni din Dublin” – James Joyce;
  • „GOG” – Giovanni Papini;
  • „Moartea lui Bunny Munro” – Nick Cave (da, mai și scrie);
  • „Profeții despre trecut și despre viitor” – Silviu Brucan.

Până și copilul, mai nou, de câte ori își așează reductorul pe wc strigă: vleau o calte să citesc.

Și iar mă întreb:

Oare ce fac oamenii în baie?!

De ce nu s-au gândit arhitecții regimului să facă băile mai mari? Măcar cât să încapă o bibliotecă.

Notă:

Bibliotecă în sensul de dulap sau mobilă specială cu rafturi de ținut cărți.

Baie în sensul de încăpere special amenajată pentru îmbăiere și restul necesităților fiziologice.

Etichete: ,

10 răspunsuri to "Biblioteca din baie"

hahahah, eu nu pot sa si citesc acolo si sa fac si alte treburi, ma „desconcentrez”! 🙂 A mea in pat, ma prinde 2 noaptea citind, apoi is chiauna in ziua urmatoare. Asa, am recuperat clasicii pe care trebuia sa ii citesc looooooooooong time ago, La rascruce de vanturi si Mandrie si prejudecata intr-o saptamana! Acum ma lupt cu dobitoaca de dna Bovary, care nu-mi prea place fiindca e tampita, dar am inceput-o, tre sa o gat… Asta fiindca pubertatea mi-am spulberat-o mainly pe toata colectia lui Karl May, apoi liceul cu romanele romanesti pt bac SIIII…. bibliografia Dean R. Koontz (da, numa crap…da decat sa fi stat pe mirc, cum am facut o vreme..) si uneori colega, Stephen King. Dupa ce am fost silita de ai mei sa las romanele horror, nimic nu mai avea gust. Da mi-am revenit. Da in baie, va invidiez, nu poci nimic acol…

Uhhh, da’ ce bine-i în baie! Și cât spor am!
P.S. Nu mi-ai zis ce faci tu în baie. 😛

Eu mai fac ordine, dar se adună și la mine teancul. Succes cu blogul!

la mine in casa nu se citesc ziare, dar sunt multumita ca am o baie destul de mare ( 8mp) , aproape tripla fata de baia de la soacra-mea.
de obicei in baie mai iau cate o carte din biblioteca si rasfoiesc in timp ce stau in cada plina de spuma.

Reviste, cataloage de la Oriflame şi Avon. Cu cărţile n-am reuşit, că uit de mine şi amoreţesc acolo. Deci nu-i bun. Dar fără o revistă nu se poate… face treabă.

Aveam un coleg care „mergea” cu ziare, zicea că nu poate să „nască” un rahat incult, tre’ să-i citească ceva. 😀

Denisa , asa e tata , dar la el se aplica integramele si cafeaua de dimineata + tigarea de rigoare

a , si cand termina integramele ia revistele mamei si le citeste ( reviste gen Povestea mea, Intamplari adevarate… )

Ai dreptate (ne)Doamno; asa bine e sa citesti in baie, stai relaxat si nu te deranjeza nimeni. Intr-o zi, singur fiind am stat vreo ora jumate terminand o carte de buzunar. 😀 Stai linistita, nu esti sigura! 😛

Stai liniștit, știu ca nu-s singura.
Pont: când ți se termină cărțile de buzunar, ia-o (la citit) pe Amelie Nothomb. Cam tot pe-acolo e: o oră, o oră și jumătate. 😉

Lasă un răspuns

