Eu sunt RaRo

Un adevăr aprioric

Posted on: 13 Ianuarie 2011

Dacă nu v-ați prins deja, am copil. Și copilul meu se uită la desene animate. Preferă Minimax si JimJam. Voi scrie cu altă ocazie cum și cât de mult/tare mă enerveaza vocile celor de la Zone Studio Oradea care dublează și subtitrează TOT.

Pe JimJam, printre altele, se difuzează o serie numită Mici Fabule. Educative, nimic de zis. Dar parcă „prea educative”. Mai ales inteligenta replică – auzită de gingașele mele urechi de mai multe ori: este un adevăr aprioric.

Tare aș vrea să văd un copil cu vârsta între 1 și 6 ani care știe ce e ăla adevar aprioric (pentru că ăsta e target-ul postului: „Ideal pentru preşcolari, creat pentru copiii cu vârste cuprinse între 1 şi 6 ani”).

Sunt ferm convinsă, cu riscul de-a părea iar atotștiutoare, că mulți părinți nu știu. Și-atunci cine și ce le explică bieților copilași curioși?!

Etichete: ,

1 Response to "Un adevăr aprioric"

Fimeo nu intelege nimic din fabulele astea. Eu una zic ca sunt prea complicate pentru copii si recunosc am cautat in dex aprioric. Nici traducerea sau adaptarea nu e corecta. Noi avem o boxa care permite dualitate in limbaj engleza/romana si in engleza sunt sincer foarte facile si pe interesul copiilor. Iar vocile sunt si intonate aiurea rau uneori dar le prefer impuscaturilot si te omor si scuipaturilor de pe cartoon network de ex.

Lasă un răspuns

