Eu sunt RaRo

14 minute

Posted on: 14 Ianuarie 2011

14 minute dus-întors cu mers sprinten de gazelă. Atât a durat azi drumul până undeva unde-am avut treabă.

14 minute am văzut, pe-afară, oameni. Cam toți triști, îngândurați, cu umerii aduși în față, cu mers greoi… Mai puțin un grup de adolescente/școlărițe zglobii și ciripitoare. Și un agent de vânzări vorbind vesel și tare la telefon lângă camioneta inscripționată.

Știu și știu că viața e grea. Știu (din teorie) că greutățile vieții  lasă urme pe chip. Dar totuși: capul sus, îndreaptă umerii, scoate pieptul în față și dezmorțește mușchii feței! Poate va fi mai bine.

Etichete: ,

3 răspunsuri to "14 minute"

Cam greu cand nu ai nici o speranta.

Sau poate ca nu… 😦

Si eu zambesc in fiecare zi cand vin pe aici si tinand cont ca-s racita toata si numai chef de zambet ( dara nici de altele)n-am socotesc a fi o mare asta o isprava! Multam. 🙂

Lasă un răspuns

