Eu sunt RaRo

Anii ’70

Posted on: 14 Ianuarie 2011

Am râs timp de 2 minute, durata clipului adică:

Uitându-mă la „audiența” serioasă, doar unii schițează câte un zâmbet, mă întreb (IAR): chiar nu li se pare amuzant nenea ăla cum dă din gură?! Cred că asta era „la modă” și le plăcea…

Etichete: ,

3 răspunsuri to "Anii ’70"

Melodia asta as aculta-o la nesfarsit in timpul unui picnic cu wursti si bere nefiltrata, intr-o poiana din Alpi. 🙂

de ce mi-aduce aminte de sunetul muzicii?
că tot vorbim despre anii 70. chiar acum mă încercase o nostalgie şi ia te uită ce-am găsit.

un an bun

Nu cred ca e de moda, e un mod de a canta traditional in Elvetia (jodeln)., deci e un fel de muzica populara. Mi se pare un pic ciudat ca tipul are nume austriac, poate locuieste langa granita, Appenzell e aproape de austria.

Lasă un răspuns

