Eu sunt RaRo

Azi mi-s feministă

Posted on: 14 Ianuarie 2011

Știu că mulți bărbați sunt misogini (nu neapărat în sensul strict explicat de DEX) și uneori, la anumite argumente, cedez și-s de acord cu ei.
Azi, însă, NU. Așa că am nevoie de ajutor să mă conving, dacă mai e cazul.

Întrebare (exclusiv pentru femei):
Dacă ai/ai avea permis, ți-ai dori un test-drive (cu o mașină nouă, mare, tare, roșie, puternică etc)?

Vreau/sper să demonstrez că:

  • femeile nu-s interesate doar de shopping și familie, cum spune un prieten argumentând de ce femeile nu-și doresc un test-drive;
  • femeile au multe alte preocupări, multe comune cu ale bărbaților;
  • femeile pot face unele lucruri la fel de bine ca bărbații.
Etichete: ,

5 răspunsuri to "Azi mi-s feministă"

am masina si permis, n`as refuza un test drive cu o masina puternica dar nu cred ca ar fi realist sa folosesc asa ceva in viata de zi cu zi. circul doar in oras si tot cu 50 km/h merg si cu sandero si cu ferarri, deci tot un drac e.

Si totusi ma bag in seama… Ce parere ai despre mine daca-ti spun ca mie-mi plac masinile rosii?… si, DA, as face un test-drive cu o astfel de masina; ba chiar mi-as cumpara una.

„Mare, tare, roșie și puternică” au fost băgate aiurea, așa mi-a venit. Ideea e dacă o femeie își dorește un test-drive. Indiferent de mașină. Sau are alte priorități.

Si totusi nu cred ca au fost adjectivele alea n-au fost bagate aiurea… orice femeie isi doreste „una mare, tare, rosie si puternica”. 😛 Sa-ti fie rusine daca te-ai gandit si tu la ce m-am gandit eu. 😀 ((Ne)doamno, sper sa nu te rusinezi si sa fii (prea) pudica.) :mrgreen:

Evident ca mi-as dori sa testez un Ferarri.
Cred ca diferentele apar la cum testezi o masina Ferarri. Un barbat s-ar duce ca nebunul pe autostrada, 300 din prima. O femeie o ia incetisor, se asigura ca nu e nimeni in dreapta, stanga si apoi baga 300 🙂

Lasă un răspuns

