Eu sunt RaRo

Ipocrizie?!

Posted on: 14 Ianuarie 2011

Cu țigara în mână, și cafeaua neagră alături, zic tare:

VREAU SĂ MĂ LAS DE FUMAT!

Dar cum? Dați-mi un motiv.

Pentru că:

  • am bani de țigări;
  • ultima radiografie recentă zice că am plămânii sănătoși;
  • bărbatul, deși nu prea e fumător, nu are nimic împotriva fumatului;
  • îmi place să fumez.

Și-atunci?!

Vă rog, nu-mi spuneți că nu e sănătos, știu asta!

Etichete: ,

16 răspunsuri to "Ipocrizie?!"

1. pentru că oamenii deştepţi n-au nimic de-a face cu hornurile caselor, care nu mai scot fum decât în seara când tre să se strecoare pe ele Moşuleţul Crăciunelul.
2. pentru că nimic nu e mai interesant decât să lupţi cu propriile vicii (eu lupt mereu cu pofta mea continuă de dulce)
3. pentru că vei fi un exemplu pentru copii, când se vor apuca de aşa ceva şi le vei spune că tu ai făcut-o şi ai renunţat, deci ce rost are să se apuce ca să renunţe

îi las şi pe ceilalţi, că de argumente podu-mi e plin.

Păi atunci de ce vrei să te laşi de fumat? E o fisură în logică pe undeva.

E. Tocmai de asta cer motive, poate există ceva ce stiu deja dar nu sunt conștientă.

Cel mai puternic argument care imi vine in minte acum este copilul. Si poate mai vrei inca un copil si parca totusi suna mai bine un incubator nefumator decat unul fumator 🙂
Al doilea ar fi ca vine sigur un moment in viata in care doctorul iti va zice.. stiti, ar fi bine sa va lasati de fumat, altfel problema X se agraveaza (tocmai patita, incerc sa ma las de cafea sa tratez un stomac busit.)

Nu cred că mai vreau un copil. Oricum, în timpul sarcinii și alăptării nu am fumat.
Și pâna-mi zice doctorul mai e…

Atunci nu pot decat sa o citez pe cosmeticiana mea care mi-a raspuns asa cand am intrebat-o daca sa imi epilez mustata.
Mi-a replicat ca numai faptul ca ii pun intrebarea arata ca nu sunt inca gata pentru pasul decisiv :D.

Eu am niste prieteni care au primit de la fiul lor urmatoarea intrebare? Daca e rau tu de faci ca eu cand sunt rau tu ma pedepsesti? Data viitoare cand l-a vazut cu tigara i-a spus „pe naughty step ca esti rau”. Copilul vede intreaba cum il lamuresti ca nu e bine? Cred ca asta e un argument bun sa te lasi.

pe 18 fac 7 luni de cand am renuntat la fumat.fumam de 13 ani si ajunsesem la 2 pachete pe zi.daca se intampla sa am vreo nunta,vreun botez sau vreo inmormantare in program ajungeam lejer la 3 pachete.dupa jdemii de tentative esuate..am reusit.si am reusit ptr ca stiam ffff clar ca EU vreau sa renunt(oboseam dupa 5 min de efort,dinti galbeni,maini de baba,etc).si tot mi-a fost greu.daca TU nu ai un motiv serios ptr a renunta cred ca putem sa-ti dam noi mii de motive si nu au efect.

Subscriu.
Apropo, am ceva mai mult de 48 de ore de când nu mai fumez. După o perioadă de 15 ani de fumat moderat dar constant (un pachet pe zi). Vă anunţ dacă am reuşit. Până acum e bine. De fapt e nasol, dar mai bine decât mă aşteptam.

Și totuși vreau un motiv.
Luminitza, despre ce și ce nu-i voi interzice copilului voi scrie cât de curând. Pentru ca sunt multe de spus.
Victor, încă nefumător? 😀

Da. Am mai bine de 4 zile. Până acum cea mai naşpa zi a fost prima. Dar acum trece dependenţa psihică şi vine sevrajul… Să vezi distracşie săptămâna asta 😦 O să încerc să dorm cât mai mult, aşa cum am făcut şi data trecută când m-am lăsat.

Pai nu prea poti sa ii interzici cand to esti naughty nu? 🙂

un motiv ar fi ca fumatul strica tenul si dintii.
de cand am citit pe cateva bloguri de cartea lui alan carr am incercat sa o fac pe mama si pe o prietena sa o citeasca, la care ele „dar eu nu vreau sa ma las de fumat, de ce as citi`o?”. logic.
te vei lasa cand ai chef, daca vei avea chef.

Te vei lasa de fumat doar in momentul cand vei constientiza raul care ti-l faci tie si familiei…
Si fii sincera,de ce fumezi?Doar fiindca iti permiti financiar,sau fiindca undeva ceva lipseste…si incerci sa inlocuiesti?

P-asta n-am prins-o. Ce-ar putea să lipsească şi să fie înlocuit de ţigară?

Nush’,ceva pe plan sentimental,material…sau o stare prea buna….:) si plictiseala…lipsa unui hobby…habar nu am…dar am observat ca majoritatea fumeaza din plictiseala…

Lasă un răspuns

