Eu sunt RaRo

„Nu regret nimic!”

Posted on: 15 Ianuarie 2011

Nu, nu versurile lui Edith Piaf m-au inspirat. Poate i-au inspirat pe cei care spun adeseori asta și așteaptă ca eu să-i cred. Că sunt câțiva.

Însă – surpriză! – NU CRED. De ce? Păi pentru că:

  • nimeni nu e perfect;
  • toți facem greșeli, mai mici sau mai mari, trecem sau nu peste ele;
  • toți facem sau am făcut alegeri mai mult sau mai puțin inspirate la un moment dat.

Nu zic să ne căim toată viața ori să ne smulgem părul din cap. Dar nici să ne amăgim cu „nu regret nimic din ce-am făcut”. Poate regret în sensul de căință/remușcare e prea mult spus. Poate-ar suna mai bine părere de rau, deși tot pe-acolo e.

Și da, eu regret anumite decizii. Regretele nu-mi afectează odihnitorul somn de noapte. Nu fac să-mi dispar frumosul zămbet de pe chip. Nu mă împing să mă retrag la o mănăstire unde să-mi petrec restul zilelor în post și rugăciune. Dar sunt conștientă că, poate, ar fi fost mai bine să fac alte alegeri în anumite momente.

Voi, cei care afirmați sus și tare că nu regretați nici o alegere făcută de-a lungul vieții, sperați să mă și convingeți de asta? Viața voastră a fost și este atât de minunată? Cam plictisitor…

P.S. Refuz, cu toată încăpățânarea de care sunt capabilă, să scriu nicio și niciun. Asta e pentru eventualii cârcotași cărora le-ar putea trece prin minte să mă corecteze.

Etichete: ,

Lasă un răspuns

