Eu sunt RaRo

Astă seară mâncăm chinez

Posted on: 16 Ianuarie 2011

Ea: Mami, cine sună?

Eu: Chinezul, mami.

Ea: Aaaa…  Mâncăm chinez?

Chinez = mâncare chinezească + omul care o aduce la ușă (livratorul adică).

Printre altele, „chinezul” a adus cartofi prăjiți Xing La, adică o combinație de: cartofi, ciuperci urechi de lemn, usturoi, ulei, chilli, condimente chinezești.

O nebunie. Nu mi-ar fi trecut niciodată prin minte să combin urechile de lemn cu cartofi prăjiți. Dar na, n-am imaginație de chinez.

P.S. Ultima propoziție e o laudă adusă bucătarului chinez de la WU XING. Chiar dacă n-o fi inventat el rețeta.

Etichete: ,

7 răspunsuri to "Astă seară mâncăm chinez"

Asta imi aduce aminte de filmul ala parodie dupa seria cu vampiri, cand intreaba unul dintre ei ce mananca asta seara si raspund „chinese”. La propriu 😀

Suna bine cartofii aia.

Nu gasesc nici o reteta pe net hmmmm….

Nici nu cred că e nevoie de rețetă. Important e să găsești ingredientele.
A, cartofii erau tăiați rondele subțiri.

Pai in londra slava domnului am de unde. Data viitoare intreaba si tu ingredientele ca esti alergica si nu vrei sa patesti ceva :))))))

Le-am scris mai sus: cartofi, ciuperci urechi de lemn, usturoi, ulei, chilli, condimente chinezești. Cartofii tăiați rondele și prăjiti. Urechile de lemn (banuiesc că) întâi ținute în apă, apoi amestecate cu sosul de soia si usturoiul zdrobit. Cartofii la final.

Te anunt duminica cum au iesit ca atunci am zo de porceala la pranz. 🙂

Lasă un răspuns

