Eu sunt RaRo

Cel mai dulce job

Posted on: 17 Ianuarie 2011

Cum ar fi să mănânci în fiecare zi ciocolată și să nu te îngrași?

Da’ cum ar fi să mănânci în fiecare zi ciocolată și să fii (foarte bine) plătit pentru asta?

Sună ireal de bine, nu?

Azi, fiind luni, m-am aprovizionat de la supermarket cu ciocolată. Să-mi înseninez ziua (nu, nu sunt depresivă!). Am pus mâna, din greșeală sau poate mânată de inconștient, pe Heidi Gourmette Orange, adică o nebunie de „ciocolată dulce cu lapte și portocale confiate, delicios de acrișoare, glazurate în ciocolată amăruie”.

Olga, ești genială! E bună rău ciocolata asta. Abia aștept să adoarmă copilul și să încerc varianta cherry (e și amăruie pe deasupra).

P.S. Olga e persoana cu cel mai frumos serviciu de pe pământ: mănâncă/degustă ciocolată, creează sortimente noi de ciocolată și e plătită pentru asta. Bine, mai face si altele pe lângă. Si e slabă!

P.P.S. Vă dați seama, sper, că ăsta nu e un articol „comandat”. Dar apropos, Heidi, nu m-ar deranja să scriu despre voi pe bani!

Etichete: ,

10 răspunsuri to "Cel mai dulce job"

Vai, nici pe mine! :)) Aş scrie şi pe cioco, nu doar pe bani! 😀

Oare câtă ciocolată intră într-un articol?! :))

Toată! Pot să scriu foarte mult, dacă sunt motivată! 😀

Si eu care tin dieta am citit articolul asta. Noroc cu antrenorul care mi-a zis ce face el cand are pofte…. Isi imagineaza cum mananca ceva bun. Oricum si in mintea mea sucita era taaaaarrrreee buna. Spor la mancat.

Ciocolata neagra cu menta!

Au facut treaba buna cu Gourmette si ultimele doua Grand d’Or Dark (migdale + para / merisor). Restul celorlalte tablete Heidi de acum nu prea ma incanta. Gamele vechi mi-au placut mai mult. Fruit Delight mi s-a parut mult peste FruitVenture. Acum 5 ani aveau gama cu creme alcoolice (Cointreau, Calvados, Baileys) care mie mi-a placut mult. In primavara lui 2008 au lansat o tableta cu Amaretto care mie mi-a placut mult, dar nici aia n-a rezistat mult. Tot atunci au venit prima data cu ideea Gourmette (atunci se numea Fruit). Ciocolata neagra cu visine era identica (mai putin la ambalaj), iar ciocolata cu portocale, cioco alba pe atunci, continea doua jumatati de portocale neinvelite si ele in cioco.

Dupa ce lucrezi cu cioco zi de zi,iti trece orice urma de pofta….:):)Vorbesc din experienta…:):)

Pot sa te inlocuiesc? Hai te roog… macar o luna! 🙂

Ei,nu e vb doar de cioco,ci de torturi intregi…:)
Si da,poti…:):)

A murit limba română dacă și tu scrii „job“ și „jeanși“ (printre altele). (._.) Degeaba s-au chinuit ăia facă o scriere fonetică (mă rog, fenemică) dacă trebuie să știi engleză și altele ca să te exprimi în scris.

Lasă un răspuns

