Eu sunt RaRo

D’ale facebook-ului

Posted on: 17 Ianuarie 2011

Dragi „prieteni” de pe Facebook, nu mă mai bombardați cu cereri pentru FarmVille, CityVille, YoVille etc, chiar nu mă joc.
Nu mă mai bombardați cu cereri de like-uri pentru diverse pagini și concursuri. Dau doar dacă-mi place pagina/poza.
Nu mă mai adaugați în listă dacă nu mă cunoașteți.
Nu-mi mai trimiteți mesaje cu mulțumiri pentru că v-am acceptat prietenia.

Dragi turci, arabi, indieni, italieni, greci (și restul naționalităților prezente) care-mi cereți prietenia și-mi trimiteți mesaje în care-mi spuneți cât de bine arăt sau mă întrebați ce fac, n-o mai faceți! Sunt măritată și, momentan, monogamă. Dacă, totuși, mi-aș dori o aventură fierbinte sau un amant pur-sânge, mi l-aș găsi mai pe-aproape, eventual să mă satisfacă regulat. Nu cred că-mi place cybersex-ul.

Să zicem că oarecum înțeleg utilitatea rețelelor de socializare (vă pot explica, dacă vreți). Dar chestiile enumerate mai sus mă enervează și, chiar, mă scot din minți uneori. Mă enervează să dau like și să apară la profilul meu ca-mi place Activia când eu nu consum și nu sunt, în general, balonată. Vă dau eu un bax de iaurturi dacă nu mai insistați să vă votez.
Dacă asta înseamnă ca sunt antisocială, atunci Da, chiar sunt și mă bucur!

Etichete: ,

7 răspunsuri to "D’ale facebook-ului"

Da, ești antisocială. =))

Și, pe cuvânt, nu vreau să mă tratez.

Nici eu, sub nici o forma. Am scris si eu ceva asemanator.
Vezi ca poti da block la aplicatii, la jocuri, causes. Eu ma saturasem sa tot primesc vaci, boi, gaini si cauze nobile care trebuiau sa contina cuvantul leucemie in ele…

La jocuri am dat deja. O să mă ocup de restul.

Da’ link catre pajina de feisbuc nu dai?

Nțțț. Deocamdată rămân „sub acoperire”.

Ideea e că oamenii pun pe Facebook chestii mai personale și nu vor să fie accesate de orișicine. Asta e o parte pozitivă a Facebook-ului că încurajează realitatea: nume real și relații reale și nu că arăți cât de popular ești pe internet prin numărul de „prieteni“.

Lasă un răspuns

