Eu sunt RaRo

Întrebare-ntrebătoare

Posted on: 19 Ianuarie 2011

Îi șade bine unei „doamne” să iasă din casa în pantaloni de trening? Doar până la colțul blocului, să cumpere țigări și pâine. (Ne)fardată, (ne)rujată, dar pieptănată și spălată.

P.S. Eu sunt aia. Aștept răspuns urgent.

Etichete: ,

12 răspunsuri to "Întrebare-ntrebătoare"

Ha ha e ok. Adevarul e ca si eu ies asa. Imi pun si eu intrebari cand mai dau de una super aranjata care cumpara doar paine. Concluzia mea…e ok ba.

NORMAL ca e si divele au draga astfel de zile:d

Şi eu zic că e OK. Numai că rişti să păţeşti ca mine.

Dacă erai domnişoară şi eu vorbeam în clişee, ţi-aş fi spus că „rişti” să te întâlneşti cu dragostea vieţii tale la coadă la pită şi că n-o să-i placă de tine dacă nu eşti aranjată. Dar nu suntem în revista Cosmopolitan, nu suntem domnişoare şi nici nu vorbim/gândim în clişee, deci eşti safe.

Crezi că din cauza hainelor s-a întâmplat?!

Sunt convinsă, arătam ca o gospodină coborâtă după făină, zahăr, ulei şi ţigări pentru bărbat, că ea nu fumează.

Eu nu am colt :D, deci nu pot testa. Dar ies sa duc gunoiul chiar si in pijamale cateodata. Se pune?

Depinde unde, Alina!
Bărbații continuă să se abțină… La comentat, evident.

Eu cred ca barbatilor li se falfaie ca esti in trening, cred ca le-ar pasa mai mult daca ai iesi goala.

Nu m-am abtinut de la comentat, dar am avut putina (mai multa) treaba si oricum nu cred ca pe aici se aventureaza prea multi barbati. Eu m-am „ratacit”, da-mi place ce citesc si d-aia revin. 🙂 (ne)Doamno, keep up the good work!
OnTopic: Da’ ce are? Ce conteaza cum esti imbracata atat timp cat tu te simti bine in pielea ta. Ia mai dai incolo de pretentiosi! Recunosc n-am fost o priveliste prea frumoasa pentru cei care m-au vazut da’ in toamna am iesit din casa cu niste pantaloni rupti in cur (zugraveam si n-am stiut de gaura pana am ajuns in casa), cu degetul mare de la piciorul stang perforand ciorapul si un tricou lălâi si patat cu lavabila. 😛 Iti dai seama ce ochi o facut tipa de la casa (mai ales ca ma stie) cand i-am cerut un pachet de tigari si-o sticla de Stalinskaya. 😆
Deci, (stiu, nu se incep propozitiile cu „deci”, dar…) feel free sa experimentezi cat mai multe chestii. 😀

On topic: nu mă simt bine îmbrăcată în trening, nici nu dețin așa ceva. Doar 2 perechi de pantaloni cu care, odată, mergeam la sală.
Off topic: Da’ de ce nu s-ar aventura prea mulți bărbați pe-aici? Că nu scriu (încă) de fotbal? 😀

Daca te apuci sa scrii de fotbal eu plec… si poate or sa vina altii. 😛
Eu si subiectul „fotbal” ne alaturam doar tangential cand mai „fug” de acasa pe-o terasa cu prietenii ca-i meci important. Mai mult e motiv de a ma intalni cu ei; si desi, la mine, nu-i cazul sa caut motive „stupide” pentru ei e un bun prilej de a iesi de sub papucul nevestei. A mea face pe „proasta” cand se intalneste cu restul fetelor si daca e intrebata daca a fost vreun meci le spune ca da. 😆
In fine… iar am comentat prea mult si pe langa subiect… Oi fi avand limbarnita? 😀

Da… eu ies… mai ales k magazinu meu e la 2-3 blocuri plus k uneori dimineata ma mai vede lumea in pijama da bn mai groasa cu paru intr-un coc mai nazdravan si am plekt :)):))
Nu e o rusine 😛

Lasă un răspuns

