Eu sunt RaRo

(Non)Meteosensibilă

Posted on: 19 Ianuarie 2011

S-a cam „stricat” vremea și cred că va ninge în curând. Nu neapărat azi, dar zilele astea sigur. Nu-mi displace zăpada. Dar nu-mi plac nici temperaturile extreme. Sufăr atât pe ger, cât și pe caniculă.

Și, totuși, nu sunt meteodependentă. Nici fizic, nici psihic. Nu mă dor articulațiile, nu am cefalee, amețeli, nu-mi crește tensiunea (arterială). Nici stări de depresie nu am.

E-adevărat că nu sunt într-atât de bătrână încât să am dureri de articulații, dar statisticile spun că mai bine de 70% din populație reacționează, mai mult sau mai puțin intens, la condițiile meteorologice, iar din acest procentaj, femeile sunt cele mai afectate.

A, și ce nu mai înțeleg eu: cum e cu astenia de primăvară/toamnă…

În concluzie: azi e înnorat și mai rece față de zilele trecute. Nu-mi place, dar asta nu-mi afectează „rutina”.

Etichete: ,

2 răspunsuri to "(Non)Meteosensibilă"

cat am locuit in romania nu am avut nici un fel de probleme legate de vreme. credeam ca sensibilitatile astea sunt povesti.

in schimb de cand locuiesc prin parti mai reci si mult mai des intunecate decat cele romanesti, am aflat ca e o diferenta mare intre o zi cu soare si presiune normala si una cu nori si presiune ridicita: in prima ai chef de viata,iar in a doua iti pocnesc urechile de zici ca nu e adevarat si abia reusesti sa gasesti un motiv pentru care sa te misti din pat.

probabil ca si fizicul fiecaruia e adaptat la clima din locul unde a trait cel mai mult.

iar legat de astenie, cica din motive de soare si de hormonii stimulati de el, suntem mai mult sau mai putin fericiti, adica astenizati sau nu.

Oho, ce bine cunosc ce zici!!! Mi-au luat mai mult de 3 ani sa ma obisnuiesc cu oala de ploiae si frig.

Lasă un răspuns

