Eu sunt RaRo

Parol!

Posted on: 19 Ianuarie 2011

Pe cuvânt (jur și pe roșu) că:

  • îmi place fotbalul și, înainte să am copil, eram prezentă pe stadion la fiecare meci jucat acasă de echipa preferată;
  • îmi place berea (mai puțin ca altădată) și ieșitul la bere;
  • citesc cu plăcere revistele pentru bărbați;
  • știu să schimb un bec și să bat un cui;
  • știu să înșurubez/deșurubez, uneori mai amestec capurile;
  • sunt mai rezistentă la efort fizic decât unii bărbați (inclusiv al meu);
  • întorc capul și fluier admirativ (în gând) la vederea unei femei frumoase;
  • pot fi (sunt) mai cinică decât mulți bărbați pe care îi cunosc.

Și-atunci de ce, Radu-Mihai, nu m-ar citi și bărbații?!

6 răspunsuri to "Parol!"

hmm, oare pentru ca orgoliul lor nu accepta ca exista femei care stiu sa schimbe un bec si sa scrie inteligent pe blog?

– Fara sa-mi daui seama ti-am raspuns la celalalt post asa ca-i dau copy/paste: – :mrgreen:

Eu si subiectul “fotbal” ne alaturam doar tangential cand mai “fug” de acasa pe-o terasa cu prietenii ca-i meci important. Mai mult e motiv de a ma intalni cu ei; si desi, la mine, nu-i cazul sa caut motive “stupide” pentru ei e un bun prilej de a iesi de sub papucul nevestei. A mea face pe “proasta” cand se intalneste cu restul fetelor si daca e intrebata daca a fost vreun meci le spune ca da.

Doar fotbalul ți-a sărit în ochi din toată tirada mea?! 😛

Nu neaparat; felicitari pentru celelalte preocupatii „barbatesti” pe care le ai. Sper ca dupa o bere stii sa ragai zgomotos. 😛

Lasă un răspuns

