Eu sunt RaRo

De la cine?!

Posted on: 20 Ianuarie 2011

Cred ca puținele ore de somn din ultima vreme sunt de vină pentru ciufuțenia mea de azi – nu-s ciufută de-adevăratelea, dar sigur unii așa vor zice.

Am găsit pe blog-ul unei mame, jurnalistă cică, următoarele: „Un jurnal online al unei mame care a primit copilul de la Dumnezeu”.  Mamă care, evident, are următoarele preocupări – exprimate cu mândrie în profilul de pe Facebook, la rubrica „angajatori”:

  • schimb pampers;
  • spăl bebe;
  • gătesc pt bebe+sotz;
  • mă trezesc noaptea des;
  • mă joc cu bebe (și cu pisica printre picături);
  • plimb bebe.

Să mai zică cineva că nu am scris bine ce-am scris de curând.

Asta ca să nu mai zic despre cine  (cum și de ce) i-a dat copilul. Cred că era mai bine dacă i-l aducea barza…

Etichete: , ,

5 răspunsuri to "De la cine?!"

Fraza citata a fost suficient pentru Google…
Eu cred ca ea confunda pe Dumnezeu cu medicul ginecolog care i-a dat tratamentul pentru fertilitate…

Dar mie blogul mi se pare decent, daca nu prea naiv…

No comment!… Si totusi nu m-am putut abtine. 😀

Ra deja ea e una din alea antisociale de care vb pe blogul Denisei. Sclava copilului si a pisicii:)))). Doamne ce se mai tampesc unele femei dupa nastere. Parerea mea…

Eu am un sentiment ca nu prea avea ce tampi dinainte :D.
Ca sa ajungi la asemenea performente trebuie sa vii cu ceva dinainte.

Uite un blog și mai interesant http://babyfaithhope.blogspot.com/ . Glumesc! E foarte trist: o femeie cam prea pierdută în religie alege să nască un copil cu o boală rară care înseamnă că copilul se naște aproape fără creier și craniu. Trăiește câteva săptămâni și nu are decât instincte. Cum se auto păcălește ea că lucrurile stau bine a emoționat și ateul din mine. Dar cică s-a dus în rai…

Lasă un răspuns

