Eu sunt RaRo

Blogroll

Posted on: 21 Ianuarie 2011

Poate unii dintre voi se întreabă de ce nu am blogroll. Sau, mă rog, de ce e doar Denisa în lista mea.

Păi pentru că pe ea o citesc cel mai des. N-am prea avut timp – nu că aș avea acum – de blog-uit. Zilele au prea puține ore pentru nevoile mele – știu că e clișeu.

Am început, încet-încet și în limita timpului liber, să citesc anumiți oameni. De unii-mi place – de unii nu, unii mă amuză – alții mă dezgustă, unii-mi par interesanți – alții…

Când mă voi edifica, voi recomanda. :!:

Etichete: ,

4 răspunsuri to "Blogroll"

Merci că-ți faci timp pentru blogul meu! 🙂

Nu trebuie sa te disculpi… In blogroll adaugi sau scoati oameni dupa bunul plac fara sa te-ntrebi de cineva daca-i bine sau rau.

Nu mă disculpam neapărat. Da’ eram în criză. 😛

Sau in lipsus de inspiratie pentru a mai scrie ceva pe blog. Cunosc sentimentul, l-am avut si eu cand aveam blog… site-ul „promovat” e al unui prieten. 🙂

Lasă un răspuns

