Eu sunt RaRo

Invariabil la (supermarket-ul) Primăvara

Posted on: 21 Ianuarie 2011

Mai cumpăr, ca tot omu’, șuncă, salam, pastramă și alte cele – pentru zilele în care mi-e lene să gătesc/încălzesc mâncare gătită. Cum procedez? Păi analizez galantarul cu delicatese și cer: Vreau 300 de mușchiuleț țigănesc, să zicem. Ce-mi răspunde, invariabil, duduia care ma servește: 300 de grame?

Nu, duduie dragă, vreau 300 de kilograme, 300 de felii sau ce-ți mai trece ție prin capul ăla acoperit de bonetă!

P.S. Azi i-am zis-o celei care era de serviciu. Păcat ca n-am avut cum să imortalizez momentul.

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Invariabil la (supermarket-ul) Primăvara"

Parca te si vad, cu tandara sarita si c-un urlet ca un tunet! 😆

A, nu, nici vorbă. Sunt așa zâmbitoare și drăguță când le trântesc… Pe bune, dacă gândesc ca un mascul, nu arăt neaparat ca el.

Nu te cred! 😛 Trimite un link cu feisbucu tau la userul de la mailul cu care comentez doar ca pe gmail.com . :mrgreen: Promit ca nu musc! 😆

Păi la mine ai reacționa și mai rău, bine că nu fac așa ceva. (^_^) Când am citit 300 m-am gândid că în lei, apoi că în lei e prea mult deci probabil te refereai la sute de mii (de lei vechi).

Adevăru-i că sunt mai greu de cap, 😐 dar trebuie să-ți zic că numerele fără unități n-au valoare. Nu țipa la mine… 🙂

A și cică au viața grea vânzătorii dacă ai văzut comedia „Clerks“.

Lasă un răspuns

