Eu sunt RaRo

Una retorică

Posted on: 22 Ianuarie 2011

De ce paginile de pe Facebook nu au (direct) și opțiune de unlike? Știu că au, dar după ce dai like.

Adică cum? Dacă dau like – e clar că-mi place. Dacă mă abțin înseamnă că mi-e indiferent?

Eu vreau să spun și că nu-mi place, să apară la profilul meu și când nu-mi place ceva. Să scrie acolo mare și clar: „Lui Vasilica (nu Vasilică) Popescu nu-i place Nicolae Guță„. Că tot are pagină și 446 fani…

Etichete: ,

3 răspunsuri to "Una retorică"

Vorbeste cu Mark Zuckerberg si vezi ce zice! 😛

Are și avantajele ei chestia asta. În primul rând încurajează gândirea pozitivă: e mai fain să vezi ce-i place unui om decât o pagină de „nu-mi place asta“, „asta-i gay/emo“… și e mai bine să te concentrezi pe ce-ți place decât ce urăști.

În al doilea rând (eu am stat mult timp pe situri unde votezi pe fiecare comentariu (Reddit) și cunosc asta personal) e nasol când primești zeci de „nu-mi place“ și nu spun oamenii de ce. Deci dacă nu-ți place Guță (și doamne-maica-domnului să nu creadă cineva că-i iau apărarea) mai bine lași un comentariu bine scris (studiile arată că manelarilor le e frică de diacritice) în care să-ți exprimi punctul tău de vedere critic față de opera lui. 🙂

A, și scuze că ți-am răspuns la întrebarea retorică.

Lasă un răspuns

