Eu sunt RaRo

Doamne-Doamne-i și la poștă

Posted on: 24 Ianuarie 2011

Am avut azi treabă la poștă (mi-a trimis mama 2 chile de fasole boabe că pofteam). Nu mai contează c-am făcut 2 drumuri din cauza angajatului unei firme care a binevoit să trimită fix azi 150 de plicuri prioripost. Toată operațiunea – adică lipit plicuri și băgat datele în computerul vechi și prost – a durat vreo 4 ore, respectiv de la 9 a.m. până la 1 p.m. – între 1 și 1:30 e pauză/schimb de tură. Cum era de așteptat, ținând cont că C.N. Poșta Română folosește încă imprimante matriciale vechi și încete, printarea celor 150 de chitanțe a continuat mult după venirea funcționarilor din tura de după-amiază.

Și, cum pentru trimis și ridicat colete este 1 singur ghișeu la orice oficiu poștal de pe teritoriul României, s-a format o coadă frumușică – vorba unui nene nemulțumit și care-i explica nevestei la telefon: „stau la coadă la carne„.

Înaintea mea – o tanti care voia să trimită un colet undeva prin județul Botoșani. I-a cășunat femeii, al cărei colet era bine învelit în hârtie albă, lipit și legat cu sfoară, că ar mai trebui niște bandă. Nu de alta, da’  e cale lungă din București până la Botoșani – îmi scapă numele satului. I-a dat funcționara bandă da’ nu i-a dat foarfece. M-a cam mâncat, recunosc, și am ajutat-o să sfâșie banda cu o cheie. Atât mi-a mai mulțumit, încât a ajuns să-mi povestească de sora ei care lucrează (tot) la Postă, de nepoți și alte cele, fără să se prindă, din privirea mea plictisită, că nu mă interesează.

Totul a culminat când, căutându-și banii în sacoșa din rafie, a dat de multele biblii varianta Martorii lui Iehova – de care aparține, se pare – și s-a gândit că n-ar fi rău să corupă o prospătură de-alde mine.

Hi-hi-hi, să continui? Vă interesează poziția mea vis-a-vis de această organizație religioasă și, zice-se, creștină? Ori, în general, de tot ce ține de biserică și propaganda aferentă?

5 răspunsuri to "Doamne-Doamne-i și la poștă"

Asa si… continua… astept…

„Vă interesează poziția mea vis-a-vis de această organizație religioasă și, zice-se, creștină? Ori, în general, de tot ce ține de biserică și propaganda aferentă?”
cred ca ai cam acoperit ideea prin modul de exprimare, dar nu ma supar daca detaliezi.

Pe scurt e: lăsați-mă și vă las, dar mi-aș dori să trăiesc într-un stat laic. 😀

Dar trăim într-un stat laic… pe hârtie.

Da, cu ora de religie la școală – obligatorie – și icoane + cruci în fiecare clasă.

Lasă un răspuns

