Eu sunt RaRo

Poponelu’

Posted on: 24 Ianuarie 2011

O mămică își plimbă copilul durduliu – să nu fiu răutăcioasă și să zic viitor obez – de 5-6, poate 7 ani, cu sania. Ajung la un pasaj unde nu e zăpadă și, evident, sania nu are pe ce aluneca. Moment în care mama i se adresează băiatului: rățușcă, ridică poponelu’ de pe sanie!

Îmi place să cred că diminutivele au fost inventate pentru a exprima drăgălășenia anumitor lucruri. Acu’ scuzați-mi întrebarea: ce poate fi așa drăguț la un cur gras de copil mare încât să i se zică „poponel” si nu cur/fund/popou?! :geek:

Etichete: ,

8 răspunsuri to "Poponelu’"

Da’ pe unde umbli, ca ti se intampla sa vezi toate chestiile astea haioase? 😀

P.S. Super tare poza! 😛 E al tau? :mrgreen:

cred ca defapt diminutivele in cauza sunt folosite pentru ca nu sunt „porcoase”. vezi cocosel/pasarica/poponel etc. asta e, sunt inca multi parinti care fac sex cu lumina stinsa. si ei nu pot sa pronunte cuvinte asa urate cum ar fi cur, nu? ce ar invata atunci copilul?

@Radu-Mihai: Umblu prin lume. Asta e faza de ieri, în drum spre supermarket.
@andreea: Mie mi se pare ca suna mai pervers poponel decât cur…

[…] cu diminutive gingase gen ingeras, iubitel, floricica, pisicel sau chiar poponel, ca sa o citez pe Raro am decis sa pun un mare ! in fata (pentru neingineri !=negatie) si sa vorbesc si eu de monstruletul […]

Asta e portretul tipic de „puiul lui mama”,viitor papa-lapte,care o sa astepte sa ii faca nevasta tot,sa stranga dupa el orice si sa se mire de ce nu ii urca in slavi…Brrr,cata inconstienta e in unele mame,sa distruga viitorul „universului ei”…

Chiar aseară am ajuns, întâmplător sau nu, pe blogul unei mame. Și am vizionat un film cu „îngerașul” de care e atât de mândră – lucru firesc de altfel. E plin de diminutive. Cred că ar merita o transcriere.

Vrem link, vrem link! De ce te distrezi singura?

Lasă un răspuns

