Eu sunt RaRo

Dau din casă

Posted on: 25 Ianuarie 2011

Mă buzzz-uie un angajat de-al bărbatului pe mess și-mi dă o poză. Cu al meu scump bărbat despuiat. Curioasă să aflu ce se întâmplă, îl caut:

eu: da’ explică-mi și mie de ce stai în tricou, șosete și chiloți în firmă
el: hehehehe
el: facebook?
eu: nu
el: sau ți-a dat pe yahoo
eu: alin pe mess
el: a probat c****u pantalonii
el: îmi dă niște mănuși pe ei
eu: și-i vin?
el: da
eu: și tu vii în chiloți acasă?
el: păi
el: dacă ai veni cu taxi și mi-ai aduce pantaloni, ai da vreo 10 lei
el: cu pantalonii: 30
eu: sictir
el: mănușile alea sînt din Belgia, piele întoarsă
eu: așa
el: am ieși în cîștig
eu: nu vin
el: dacă nu, îi duc mîine pantalonii
eu: nespălați?
el: da
eu: bun, economisim detergent

Notă: Pantalonii în cauză (că nu știu nimic de mănuși) îs luați din Auchan cu 19 lei. Oribili pentru gustul meu.  Bine că am scăpat de ei, bun bărbat!

Etichete: , ,

13 răspunsuri to "Dau din casă"

Am ras cu lacrimi. Credeam ca numa la pustoaicele de liceu sa practica :)))))) criminal

Se pare că nu. Cică mîine fac târg de haine vechi. =))

Putem sa vedem si noi poza?

Doar în particular, n-o pun aici. =))

=)) Si eu m-am amuzat copios.

Ne-am cam potrivit azi cu „datu’ din casă”. 😛

Ra am si eu vreo doua gamantane de cand eram slaba, unele chiar si cu eticheta. Se baga sa le vanda? Ii dau procent ca tot vad ca se pricepe =)))))))

Sunt doar bărbați în firmă. 😛

Fa-ti blog si vinde-le! Hai nu mai sta! 🙂

Cum zice fimio Oh mannn

Radu nu le dau ca eu tot mai sper ca am sa fiu slaba some day :d

Bafta! Desi o sa-mbatraneasca materialu’ pana slabesti. 😛 No offence! 🙂

None taken :d

Lasă un răspuns

