Eu sunt RaRo

Și lor le pasă

Posted on: 25 Ianuarie 2011

Inspirată de postul lui Robintel și, mai ales de comentariul „Desigur că ne pasă, dar nu este o tragedie dacă arătăm aiurea. Ne stresează, dar nu ne doboară.„, mi-am dat seama că, deși zic NU de cele mai multe ori, chiar le pasă. E vorba de bărbați, da. Și de felul în care se îmbracă, piaptăna, pensează…

Pe unii (mulți) îi stresează și pe alții chiar îi doboară.

Am un prieten care acum câțiva ani pensa sprâncenele tuturor colegelor (lui) de facultate și pe ale lui. Fără bani, fără obligații. Nu bag mâna-n foc că nu spera la un sex micuț în semn de recunoștință ori că nu s-a întâmplat asta. Pe mine mă „stresa” de fiecare dată când ne întâlneam: „nu ai forma și culoarea potrivite”, „mai e un fir de păr acolo”, „ar trebui tunse nițel”, „sprâncenele tale arată ca naiba” etc.

Același prieten cheltuie acum mii de lei pe haine și încălțări, are tunsoare studiată, eșarfa la fel de studiat înfășurată în jurul gâtului, puloverul încheiat doar la 2-3 nasturi. Oare chiar nu-i pasă?!

Mai știu un bărbat – e chiar în ograda mea – care, după „recensământul” de acum câteva luni, rămăsese pe stoc cu vreo 60 de tricouri de vară, nu știu câte cămăsi, vreo 20 de perechi de blugi plus alte modele/materiale de pantaloni.  Acum, pe rafturile pentru încălțări din hol, sunt cam 10 perechi de ghete/bocanci bărbătești. De-ale mele doar vreo 2-3 (restul stau frumos în cutii, într-o debara). Tot el, săptămâna trecută, se căina ca trebuie să mergem la shopping pentru că nu mai are pantaloni și încălțări. Ha!

Nu cred că doar femeile trebuie să se „gătească”. Chiar dacă majoritatea bărbaților stau departe de farduri, vopsele de păr, ceară (îs cam freaky ăia epilați și lucitori) și manichiuristă, se îmbracă și aleg cu ce o fac. Uneori le e greu să recunoască. Dar nu merge nimeni la cumpărături legat la ochi și ia de pe raft fără să aleagă ori fără să vadă pe ce dă banii. Sau na, mai sunt cazurile în care mama ori nevasta/iubita îi cumpără hainele. Parcă nu sună bine asta… Unde mai e plăcerea de-a merge la shopping? Da, da, au și bărbașii asemenea plăceri  (considerate) muierești.

Mă opresc aici cu exemplele, deși ar mai merge zis ceva de paginile cu idei de shopping din revistele pentru bărbați – de la șosete/chiloței până la pălării, eșarfe, ceasuri și ultimele gadget-uri de fițe.

Pentru cei cu pantaloni mulați rezerv un alt post.

5 răspunsuri to "Și lor le pasă"

=)) Interesant coleg ai avut…

Prieten și fost coleg de serviciu. Și da, e mai altfel. 😛

Evident ca le pasa. Cine a zis ca nu le pasa?

Mie CHIAR nu-mi pasa cum imi sta parul… 😛 😆

Așa vrei s-ajungem și noi, Raro, așa vrei s-ajungem și noi?!? http://i.imgur.com/3Dj6u.jpg

Lasă un răspuns

