Eu sunt RaRo

Pentru că am fost cuminte

Posted on: 26 Ianuarie 2011

Azi, în timp ce serveam micul-dejun/prânz cu soțul meu la un restaurant libanez, (cred că) cafeaua cu hell m-a „inspirat” și l-am întrebat dacă aș avea ce face cu o tabletă grafică. Evident, eu nu am talent la desen și nici nu am lucrat cu Adobe foarte mult la viața mea. Dar, pentru că am fost cuminte și o soție bună trebuie recompensată – nu merge chiar ca la câini, am primit una, respectiv:

Adică Wacom Bamboo Pen CTL-460EN. Are review-uri bune, să vedem cum și dacă voi fi în stare să o folosesc.

P.S. Am primit și alte chestii drăguțe, da’ mai de muieri.

Etichete:

2 răspunsuri to "Pentru că am fost cuminte"

Si asta cu ce se mananca? Unde o sa tii „bibeloul”? Vezi ca am auzit ca aduna praf destul de repede si trebui s-o stergi in fiecare zi. 😛

În loc de mouse, când o s-o folosesc. A, poate fi folosită și pe post de mouse. 😛

Lasă un răspuns

