Eu sunt RaRo

„Și, dragă, nu e o cheltuială, e o investiție!”

Posted on: 26 Ianuarie 2011

Tocmai mi-a zis o prietenă că și-a comandat o geantă. Frumoasă foc, adevărat.  Știu că unii bărbați nu vor înțelege cum o geantă poate fi frumoasă și de ce au nevoie femeile de atâtea genți. Dar, ca o paranteză, gândiți-vă că femeile poartă după ele mult mai multe „accesorii” și fustele/rochiile – ori chiar pantalonii – nu au buzunare mari și încăpătoare.

Ideea e că ieri, când mi-a arătat geanta pe un blog și a aflat cât costă, era in dubii dacă să dea 350 (lei noi) pe ea. Între timp s-a hotărât. Scuza ei, recunoscută, e: „și, dragă, nu e o cheltuială, e o investiție!”.

Așa zice și al meu bărbat de fiecare dată  – a se citi foarte des – când își cumpără boxe, tastaturi, telefoane, laptop-uri, căști… Plus „da’ tu câte perechi de sandale ai?„.

Păi am multe și diferența e că le folosesc.

P.S. E clar că toți cei care-și permit au multe lucruri nu neapărat inutile, ci fără de care ar putea trăi bine și fără să sufere foarte tare. Zic asta după ce astăzi mi-am cumpărat diverse.

Etichete: , ,

2 răspunsuri to "„Și, dragă, nu e o cheltuială, e o investiție!”"

Daca si are ce pune in geanta aia e intr-adevar o investitie, daca o sa umble cu ea mai mult goala e nasol. Desi geanta unei femei e un Univers, stiu asta de pe la varsta de 4-5 ani cand am cotrobait (stiu, nu a fost frumos) in geanta maica-mii si-am dat peste un ardei iute… uscat. Se intampla intr-o primavara si sunt sigur ca era vechi pentru ca m-a prins asupra faptului; cand i-am aratat ardeiul si-a adus aminte ca-l primise „rest”, in piata, toamna trecuta. 😆

P.S. Pune un link sa vada si ochii nostri geanta „minune”! 😛

Lasă un răspuns

