Eu sunt RaRo

Despre (cică) „Nobelul pentru bloggeri”…

Posted on: 27 Ianuarie 2011

Pentru că așa îi zic cu mândrie unele persoane, posesoare de blog, care au fost nominalizate și-s foarte încântate de nominalizare

Și pe mine m-a nominalizat un bărbat drăguț la „new entry” – care, apropos, nici nu există. Poate merit, poate nu, m-am simțit flatată… Dar de aici și până la a mă nominaliza eu tot pe mine e cale lungă. Și nu pentru că îs începătoare, ci pentru că am bun-simț și-mi văd lungu’ nasului.

Ce m-a distrat, ajungând din link în link pe diverse blog-uri, e că o anumită persoană – femeie – s-a nominalizat singură la  Cel mai activ blogger pentru că, zice tot ea, „anul trecut am reușit să scriu zilnic câte un post pe blog”.

Aloooo, dacă tot ești bloggeriță și se presupune că știi piața, aruncă un ochi la Zoso să vezi cât scrie într-o zi. Și alții. 1 articol/zi e caca, apă de ploaie, praf în ochi etc.

Și mai distractiv va fi când persoanele auto-nominalizate sau nominalizate doar de prieteni, după ce vor vedea că nu câștigă nimic, vor cârcoti că premiile s-au dat pe ochi frumoși.

Etichete: , ,

4 răspunsuri to "Despre (cică) „Nobelul pentru bloggeri”…"

Pai „normal” ca premiile se dau pe ochi frumosi, asa ca vei castiga SIGUR! 😀

Comparatia cu Zoso la numar de articole pe zi e cat se poate de irelevanta. Faptul ca s-a capacitat sa scrie ceva in fiecare zi e de laudat. Daca a scris balarii zilnic e altceva.
Dar un articol pe zi timp de un an e remarcabil. Nu o face cel mai productiv blogger neaparat nici cel mai relevant, dar din cate stiu la toate so called concursuri de genu’ bloggeri precum Zoso, Manafu, Visurat sau Arhi au iesit din ecuatie demult.

Nu e nici productivă, nici relevantă. Și da, cam scrie bălării.

Atunci exista degeaba.

Lasă un răspuns

