Eu sunt RaRo

„Lucru manual”, adică făcut de mâna mea

Posted on: 27 Ianuarie 2011

Din seria „uneori mai sunt și blondă” – ca să vă convingeți că nu-s perfectă:

M-am supărat într-o zi pe ușa de la baie și am izbit-o bine de perete până când șuruburile balamalelor au slabit, așa că nu se mai închidea decât dacă o ridicai nițel. Cum am bărbat intelectual și nu meșter mare – plus că eu „greșisem”, ușa era cam varză.

Rămasă singură acasă, m-am dus la baie să-mi fac nevoile lumești. Doar în chiloți, fără telefon sau scule de meșter (șurubelniță, ciocan etc) că na, îmi ajungeau cărțile. Se pare că am tras de ușă cam tare pentru că, când să ies, am remarcat că nu pot. Am tras de clanță până am rămas cu ea în mână și nu mai știam ce să fac. Telefon nu aveam, ușa se deschide spre interior (unde mă și aflam), deci nici o șansă să mă izbesc în ea până se deschide – plus că nu-s tocmai voinică.

Mă gândeam să mă cațăr pe micul geam de la baie și să strig cât de tare pot. Poate apare vreun vecin binevoitor să mă salveze.
Răscolind buzunarele de pe ușă, am găsit un foarfece cu care am insistat, până mi-am zdrelit un deget, și am reușit să „evadez”.

Deci cam asta fuse, ușa e în continuare stricată, iar eu nu mai merg la baie fără telefon.

Etichete: , ,

2 răspunsuri to "„Lucru manual”, adică făcut de mâna mea"

Eeeeeee si eu care credeam ca femeiile sunt mai avansate… Cica la barbati e „lucru manual” si la femei e „digital”, dar nah! poate nu stiu eu bine. 😛

:)) gandeste-te totusi pozitiv, e mai bine sa fii blocat inauntru decat pe afara si cu nevoi urgente!

Lasă un răspuns

