Eu sunt RaRo

Cine gătește azi?

Posted on: 28 Ianuarie 2011

Pentru bucureșteni o poate face Pomello – dacă nu știați deja de ei. Adică o oală/cratiță/tigaie/tavă cu mâncare adusă direct la ușă. Ce vrei și ce nu vrei, meniul e destul de mare.

Vrei musaca și nu știi să faci? Suni la Pomello. Ai mânca un borș de miel și nu ai cheful/ingredientele? Face Pomello.

Mi se pare geniala ideea.
Cam așa arată o parte din meniul lor:

Mi-am adus aminte de ei pentru că, în seara asta, musacaua mea a fost – cică – mult mai buna decât a lor.

3 răspunsuri to "Cine gătește azi?"

Hmmm… Primul advertorial? Sau doar un exerciţiu? :mrgreen:

Nici una, nici alta. E doar o lauda adusă mie și talentelor mele de bucătăreasă excepțională. =))

Si, zi, chiar asa buna ti-a iesit musacaua? Nu pcred pana nu gust! 😀

Lasă un răspuns

