Eu sunt RaRo

Cel mai neatrăgător bărbat

Posted on: 29 Ianuarie 2011

La coadă la covrigi am avut o revelație: îmi provoacă greață bărbații neîngrijiți.

Și nu ma refer neapărat la bărbații care nu au manichiura perfectă sau care sunt nebărbieriți. Ci la ăia care arată cam ca cel lângă care am stat azi:

  • blugi mulați și adidași fără talpă;
  • geacă neagră lucioasă și creponată pe care se vedea jegul;
  • păr negru slinos, chică și șuvițe „animal print”;
  • barbă nerasă cu niște fire atârnând ciudat pe gușă;
  • urechile murdare și cu niște coji/piei fluturând din ele.

Pe lângă toate astea mai era și extrem de slab. Brrr…

P.S. A nu se înțelege că-mi plac bărbații grași ori numai cei plini de pătrățele. Dar nici chiar așa.

Etichete:

8 răspunsuri to "Cel mai neatrăgător bărbat"

Same here… i-as adauga pe cei care scuipa pe strada, se scobesc in nas in metrou sau au 30 de kg in plus si poarta pantaloni fara curea (cu vedere la „abis” cand se apleaca) sau tricouri scurte cu vedere la burta. Totusi, pentru mine nimic nu e mai dezgustator decat simplul fapt ca nu se spala…

Vederii la “abis” eu îi zic vangă. :))
Na, sunt multe chestii dezgustătoare. Problema e că unii oameni (și femeile le au pe ale lor) nu-și dau seama. Sau nu le pasă.

Să-mi fie cu iertare, dar ăla nu era doar neîngrijit. Ăra era un împuţit de excepţie.

Împuțeala nu am simțit-o. Că era ger. 😛

Si eu mai raman nebarberit timp de 2 saptamani, mai ales cand ma „fugareste” cate-o lene de ma doare. Si totusi trebuie sa-i dau dreptate lui Victor, ala o fi fost un imputit si ai avut noroc cu geru’ ca n-ai simtit damfu’. :mrgreen:

Ha ha, noroc ca nu te nimeresti des langa asemenea imputiti. Totusi, ca sa vezi, exista femei care nu se dau indarat sa se afiseze cu asemenea indivizi. Postarea ta e una de bun simt, dar mi-ai dat o idee, multam fain. Voi scrie la un moment dat despre „cea mai neatragatoare femeie”. Ca sunt si din astea destule, din pacate… 🙂

Sunt. Mă batea și pe mine gândul să scriu, adică urma. Dar te las pe tine. 😉

Penultima din listă nu prea se potrivește cu restul. Eu ce n-aș da să-mi crească o barbă ca preotul de la Tanacu: http://i.imgur.com/6fgP3.jpg că plete am.

Lasă un răspuns

