Eu sunt RaRo

Pe la 15-16 ani

Posted on: 29 Ianuarie 2011

Mi-am cumpărat, zilele trecute, un set de boxeri de la Debenhams. Nimic anormal până aici, dacă nu se consideră că dau din casă. Doar că i-am găsit la raionul de copii-adolescenți și sunt, cică, pentru 15-16 ani. Ori eu am peste 30. Și consider că trebuie să mai slăbesc 2-3 chile.

Azi, când i-am pus pe mine, am constatat că sunt cam mari. Ok, am văzut cât de mari sunt englezoaicele când le-am vizitat frumoasa capitală. Da’ cât cur poate avea o adolescentă?!

P.S. Mi-a zis bărbatu’ adineauri că-s chiloți de babă, așa mari îi par…

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Pe la 15-16 ani"

Multtttt cur, mai mare ca al mamelor de multe ori;)

Bine de știut. Cred că trebuie să duc chiloții la modificat, la croitoreasă, dacă vreau să-i port. =))

tu raro, nu te supara, da cat porti, XS? 😛 Te imbraci de la 15 16 ani si mai vrei sa dai jos 3 kile imi suna a pretena mea anorexica care ma scoate din toti tzatzanii :))

Crede-mă că-s mari rău chiloții ăia!

Ma bag si eu ca musca-n curu’ calului/lapte! 😀 Nu cred ca ti-s mari chilotii; pune o poza ca sa ne dam cu parerea pe ceva concret! 😛

Lasă un răspuns

