Eu sunt RaRo

Un sexism

Posted on: 29 Ianuarie 2011

Azi am aflat că:

Compania Discovery Networks a lansat pe 20 ianuarie 2011 TLC, un canal internațional cu programe dedicate reprezentantelor sexului frumos. Noul canal pentru femei, TLC, va avea programe inspirate din viaţa reală ce vor aborda teme diverse: de la familie şi creşterea copilului, la modă, sănătate sau carieră.

Cum am aflat:

Evident, femeie fiind, mi-au sărit toate alea. Ce mă-sa are Discovery Channel de e dedicat bărbaților? Înțelegeam dacă era vorba despre Eurosport, GSP TV și restul canalelor sportive. Că, deh, se presupune că o femeie e mai puțin interesată de sport. Dar Discovery? Care, mai „nou”, e plin de telenovele?

Ce copywriter imbecil a debitat mesajul? Află, d-le copywriter în cauză, că e cel mai nepotrivit mod de a mă convinge că-s în target. Refuz să mă uit la TLC. Chiar nu mă interesează că „programele sunt inspirate din viaţa reală şi spun povestea unor personaje autentice”.  Deși sunt în, cică, targetul de vârstă: „se adresează femeilor cu vârste între 25 şi 49 de ani şi familiilor lor”.

Sunt capabilă să aleg singură ce-mi place și ce mă interesează, n-am nevoie de mesaje sexiste care ar trebui să aibă rolul de a mă convinge.

Etichete: , ,

3 răspunsuri to "Un sexism"

M-ai pus pe ganduri… Si orice varianta aleg e de rau.
Daca a fost barbat ala care a conceput mesajul e de rau. Daca a fost femeie e de si mai rau.
Naspa sa fii femeie in Ro..

Nu neapărat în România:
Publicul de la noi este diferit de cel din alte ţări europene. „Dacă femeile din România sau din Polonia pun mare accent pe sfaturi practice fiindcă vor să-şi îmbunătăţească stilul de viaţă, femeile din Olanda sau din Suedia nu consideră foarte relevant acest aspect, ci caută mai degrabă programe de divertisment, care să le ajute să evadeze din cotidian”.

Pai da, pentru ca nu au ce imbunatati 🙂 De aia nu au nevoie. Timpul liber este pentru relaxare si atat.

Lasă un răspuns

