Eu sunt RaRo

Sarmale sleite sau despre un alt soi de prostituție

Posted on: 31 Ianuarie 2011

Sarmalele Reci au început ca o trupă de punk, ska și alte genuri muzicale agreate de mine. Am fost un mare fan, mai merg și-acum la concerte pentru piesele de odinioară. Deși ultimele albume sunt mult prea comerciale pentru gustul meu și, dacă aș vrea să ascult pop, aș avea de unde alege.
Partea bună e că băieții chiar cântă la concerte (live adică) și, cum spuneam, piesele vechi mă încântă. Nu mă interesează viața lor, nu-mi pasă că Zoltan e vegetarian și că am citit un interviu în care explica de ce și că nu-i dă voie copilului să pună gura pe carne.

Însă am fost șocată când, ieri, mi-a arătat bărbatul o înregistrare din noaptea anterioară a unei emisiuni difuzate de Național TV. „Zi-le de la mine” îi zice emisiunii și, după cum se numește, e clar emisiune de maneliști. Ei bine, în înregistrare i-am văzut pe cei de la Sarmalele Reci cântând celebra lor piesa „Maniac” și pe Adrian Minune – sau cum îl cheamă – dansând cu foc pe lânga ei. Plus Liviu Vârciu și încă alți câțiva maneliști pe care – bravo mie! – nu i-am recunoscut.

Bine, măi băieți, înțeleg că-i criză, da’ chiar așa?! Înțeleg că pirateria e în floare și nu mai vindeți multe CD-uri. Înțeleg că nu sunteți chemați să cântați la nunți și botezuri. Dar parcă nu-mi vine să cred că vreți să vă asociați numele și imaginea cu de-alde Adi Minune. Sau na, cine știe, poate scoateți un album cu el…

Cu dedicație, poate vă „treziți”:

P.S. Nu am găsit înregistrarea emisiunii nicăieri pentru a vă dovedi, așa că va trebui să mă credeți pe cuvânt. Sau să veniți la mine acasă s-o vedeți. Trăiască televiziunea digitală prin cablu de la UPC!

Etichete: ,

2 răspunsuri to "Sarmale sleite sau despre un alt soi de prostituție"

Uite cum se se spulbera povestea intangibila eroilor adolescentei mele…tot la fel de repede pe cat i-a fost s-ajunga acolo sus unde era. 😦
Compromisurile astea mari macazuri!

Pe mine nu m-ar fi afectat așa tare apariția lor în emisiunea cu pricina dacă ar fi continuat să cânte așa cum au început. Acum mă gândesc dacă să mă duc la concertul lor de pe 9 februarie din Club A…

Lasă un răspuns

