Eu sunt RaRo

Bătaia ruptă din frustrare

Posted on: 1 Februarie 2011

Aseară mi s-a dus mâna, involuntar, pe fundul copilei. Doar o palmă ușoară pentru că mă lovise și ea – în joacă, zice…  M-am simțit ca un om de tot rahatul după. Pentru că nu am fost în stare să-mi controlez reacțiile.

Consider bătaia drept o manifestare a frustrării unui om incapabil să găsească alte soluții – chiar dacă pare justificată. Pocnind un copil – mai ales unul mic – nu-l „educi”/determini să nu mai facă, ci te descarci nervos tu, adultul limitat/orbit de furie în acele momente.

După cele întâmplate aseară, am ajuns – din link în link – pe un blog de mămici. Mămici creștine, cred. Și am dat de un articol postat în ianuarie 2009. Mai exact, niște paragrafe din “Creșterea copiilor” – James Dobson.

Articolul în sine m-a amuzat, ținând cont că e vorba despre un evanghelist născut în 1936. Altă epocă, alte valori morale și etice. Comentariile, însă, „fac toți banii”. Citiți-le și comentăm împreună. Atâta prostie adunată în același loc n-am văzut de multă vreme… Femei care, cică, urmează sfaturi creștine:

“Nu cruţa copilul de mustrare, căci dacă-l vei lovi cu nuiaua, nu va muri.
Lovindu-l cu nuiaua, îi scoţi sufletul din locuinţa morţilor.”
Prov 23:1314

“Nuiaua şi certarea dau înţelepciunea, dar copilul lăsat de capul lui face ruşine mamei sale.” Prov. 29:15

Uite de asta refuz eu să merg la biserică!

Etichete: , ,

2 răspunsuri to "Bătaia ruptă din frustrare"

Wtf bataie ca nu strange jucariile? Ce naiba e casa aia? Oameni deviati rau. Si fimiu le mai ia la fund dar cred ca numar pe degete de cate ori mi-a plecat mana si pt chestii grave nu pt incapatanare si jucarii. Si pe aia cu daca il bateam mai devreme era mai bine as da-o eu cu capul de pereti ca sa se trezeasca ea mai devreme decat mai tarziu.

O sa fiu o mama buna,nu mai dau doi bani pe Dumnezeu biblic si daramite pe povetele astea ale unei minti inchistate.
Am zis o grozavie?da-ti cu pietre,dar n-am sa ma obosesc sa ascult morala asta rasuflata a unor oameni care au scris biblii si n-au atins in viata lor un prunc.
Am o prietena care-si educa nepotii dupa modelul „incinsului” si abia dupa ce am intrat in casa lor si le-am inteles joculuri am putut sa vad cat de multe are de recuperat matusa.

Lasă un răspuns

