Eu sunt RaRo

Oglindă-oglinjoară, ce frumos minți tu uneori!

Posted on: 1 Februarie 2011

Există oameni urâți, chiar dacă de vina-s genele.
Majoritatea femeilor sunt complexate de fizicul deținut. E clar că orice femeie, chiar dacă nu recunoaște, are mici/mari nemulțumiri legate de aspectul exterior: ar vrea țâțe mai ferme și mai mari, cur mai mic și mai bombat, ten perfect, mustăcioară lipsă, kilograme mai puține etc. Unele exagerează și, poate, chiar arată bine pentru anumite standarde. Deci nu voi vorbi despre cliseul „cât de relativă e frumusețea și cum se află ea în ochii celui ce privește, bla-bla-bla”.

Nu sunt de părere că trebuie să mergi la o femeie grasă și să-i spui direct și neîntrebat: vaaai, ce grasă și urâtă ești! Sau unui acneic: vezi că ți se prelinge puroiul pe față. Dar nici să-i spui unei femei grase și care se plânge de grăsimea ei: nu ești grasă, nu e nevoie să slăbești. Când ea are, poate, 20-30 de kilograme în plus și, din punct de vedere medical, e bolnavă, adică obeză.

Înțeleg empatia. Și eu sunt empatică, deseori, la primul contact cu suferința cuiva. Dar nu înțeleg empatia asta exagerată, că nu știu cum altfel să-i zic, minciuna și prefăcătoria, lingușeala – chiar dacă-s, cică, în scopuri „nobile”.
Ești gras și mă întrebi dacă ești gras? Nu-ți voi spune, încercând să nu te rănesc ori să-ți ridic moralul, că ești slab.
Mă abțin, dacă ești prost, să ți-o spun. Pentru că oricum n-ai înțelege…

Sfat pentru soți: Nu încercați să fiți mereu sinceri cu nevasta! În ochii voștri ea trebuie să fie cea mai frumoasă, slabă, deșteaptă, gospodină, bună la pat. Mai ales dacă e mamă și colegele de suferință de pe forumuri îi repetă cât de bine arată ținând cont că, totuși, a născut. :rofl:

3 răspunsuri to "Oglindă-oglinjoară, ce frumos minți tu uneori!"

Eu sunt mica,mica,mica.Abia daca ma pot numi jumatate de om.dar asa mica,mica,mica n-am fost tot timpul,in urma cu doi ani si jumate am avut de patimit cu hormonii dereglati care ma faceau mare,mare,mare.Din ce in ce mai mare,urat de mare,infricosator de mare.
Parassem umilele mele 49 de kg pentru a ma intinde pana la 70.Cresteam intr-o luna cat altii in doua vieti Baiul cel mare e ca atunci cand intrebam pe cei din jur cum arat toti imi spuneau zambind „te-ai mai implinit!”
Poftim?cu 21 de kilograme in plus lumea ma vedea implinita.Mai lume,ori eram eu tacanita ori tu erai ipocrita si unde mai pui ca imi spuneai ca nu vrei sa ma ranesti.
Ba m-ai ranit si chiar cred ca-ti placea sa-mi simti nefericirea.
Am stat asa ca un butoi cu pulbere pana cand mi-au crapat pantalonii in timp ce incercam sa-i pun pe mine si abia atunci m-am dus la doctor.Si-am slabit echilibrat si natural.
Azi am 48 de kilograme si mai putini prieteni,dar ma simt eu.

Mda, cam așa se comporta mulți și nu înțeleg de ce. 😦

Eu nu incerc sa fiu mereu sincer cu nevasta, eu chiar sunt! Mda, ma laud singur pentru ca mi-au murit laudatorii. De ce s-o mint?
Dupa un an de cand ne-am cunoscut s-a ingrasat (de la anticonceptionale si nu numai) mai mult decat era (avea probleme cu greutatea) si i-am spus-o verde-n fata fara sa se supere pe mine. A inteles si a incercat sa slabeasca; pentru o perioada a reusit. Dar, din pacate, n-a tinut prea mult pentru ca s-a ingrasat din nou, ba chiar a pus cateva kilograme in plus. Acum 3 ani am avut unele probleme in familie (boala tatalui meu care intr-o luna s-a „dus” (Dumnezeu sa-l ierte!)) si a slabit vreo 10 kilograme. Tot raul spre bine pentru ca mai apoi s-a apucat sa faca sport regulat (aerobic si fitness) si astfel a mai dat vreo 10 kilograme. In tot acest timp am sustinut-o si n-am mintit-o niciodata in legatura cu faptul ca n-a aratat prea bine (fata de manechinele la care viseaza toata fetele).
Fetelor, nu sariti in capul meu; sunt constient ca nu sunt un Fat Frumos, dar macar sunt barbatul ideal (putin mai frumos ca dracu’). :mrgreen:

Lasă un răspuns

