Eu sunt RaRo

Când copilul știe mai bine

Posted on: 2 Februarie 2011

Eu sunt eu și ea e fii’mea de 3 ani și câteva luni. Discuția a avut loc aseară:

Eu: Pot să te mușc de poponelu’ ăsta frumos?

Ea: NU!

Ea: Ăsta nu e poponel, e cur.

Iartă-mă, copilă, că-s toantă și eu uneori!

Morala: Veni timpul să renunțăm la papa și căcuța.

2 răspunsuri to "Când copilul știe mai bine"

Păcat că unii părinţi nu stiu când se termină o etapă (my parents)

Ha ha ha credeam ca numa fimeo m-a pus pe mine la punct. Foarte tari copii din ziua de azi. Mai realisti ca noi :))

Lasă un răspuns

