Eu sunt RaRo

Ugere și fudulii

Posted on: 3 Februarie 2011

Azi, la măcelărie, mi-au sărit în ochi ugerele – de vită, evident – așezate frumos lângă fudulii. Și ieftine, nenică, doar 3,5 lei/kg. Am întrebat-o pe vânzătoare cine cumpără așa ceva.

Întâi mi-a zis că le cumpără posesorii de câini. Apoi mi-a zis că ies niște șnițele excepționale din ele. La câââh-ul meu a replicat cu: sunt foarte bune dacă știți să le preparați.

Uger de vacă prăjit – de la gustos.ro
Ingrediente:
uger de vaca, ulei, faina, oua, pesmet,sare,piper

Mod de preparare:

Ugerul feliat se pipereaza, se trece prin faina , oua batute spuma si iar faina cu pesmet, dupa care se prajesc in ulei incins,la foc moderat, cca 3-4 min pe fiecare parte. La sfarsit se sareaza.

Ok, oi fi eu mai conservatoare în ceea ce privește mâncarea. De asta nu m-am măritat cu un chinez – n-am chef să gust din toate viețuitoarele planetei. Dar chiar ugere?!

Lasă un răspuns

