Eu sunt RaRo

Winter’s Bone (2010)

Posted on: 3 Februarie 2011

Îmi plac filmele, deși merg rar la cinematograf. Prefer să le văd acasă, ca să nu mă oftic din cauza banilor dați pe bilet.

Aseară am văzut Winter’s Bone. Un film cu un buget de numai 2.000.000 de dolari și cu necunoscuți.

În ciuda celor de mai sus – sau tocmai din cauza lor – e un film excelent. Fără patetisme, fără personaje și întâmplări în plus, filmat frumos. Și dur. Aproape la fel de dur ca Requiem for a Dream – despre care voi vorbi în viitorul apropiat.

Dacă vi se pare/credeți că ați avut o copilărie grea ori dacă vreți să știți ce e aceea copilărie grea, vi-l recomand. Vă veți schimba părerea.

Etichete: ,

2 răspunsuri to "Winter’s Bone (2010)"

eu chiar am avut o copilarie grea, lucru pentru care nu suport sa vad filme in care se sufera. mai ales copil fiind. dar voi incerca sa/l vad. daca nu mai pot pentru ca mi/ar aminti de a mea, voi inchide butonul si gata.
spor/t.

Nu știu dacă îți va aminti neapărat de a ta că e vorba de lucruri care nu se petrec în România.
Și copilăria mea a fost oarecum chinuită – nu vreau să dau detalii, însă nu se compară cu ce am văzut în filmul ăsta. Deși, cum spuneam, nu e patetic.

Lasă un răspuns

