Eu sunt RaRo

Căutăm roșcată

Posted on: 4 Februarie 2011

E pe bune, n-are nici o legătură cu Denisa sau Alina:

Dacă obișnuiești să te vopsești roșcat sau dacă nu obișnuiești dar ai vrea să încerci, ești fata potrivită la momentul potrivit. Pentru că noi avem de oferit un premiu constând în 3 cutii de vopsea Garnier. Te așteptăm pe facebook, trebuie să publici pe wall-ul nostru o poză cu tine și frumosul tău păr (nu e musai să fie roșcat!) și să strângi apoi 25 de like-uri la poza ta. Premiul se oferă prin tragere la sorți. Concursul se desfășoară în perioada 4 – 11 februarie, câștigatoarea va fi anunțată sâmbată, 12 februarie. Succes!

Etichete: ,

6 răspunsuri to "Căutăm roșcată"

Pacat eu nu am cont pe FB si nu am de gand sa imi fac. Sunt roscata.

Mai dar asta e discriminare. De ce numa roscste? Vb lu fimiu nu mai joc mami nu e dlept.:))))))

Pai nu trebuie să fii neapărat roșcată, trebuie să-ți dorești să fii roșcată. 😛

Cand cautati brunete crete stiti unde ma gasiti.

a ba roscata nu ma fac, e faian culoarea da e greu de intretinut si n-am timp. A fain cartofii aia de la chinezi, mai pune retete 😉

scuze ca scriu uneori cu greseli dar sunt cu telefonul in mana in bus si de la munca 😀 SORRY

Lasă un răspuns

