Eu sunt RaRo

Ce să fac, ce să mă fac?

Posted on: 4 Februarie 2011

Nu-s nevastă de ginecolog, dar am ginecolog tânăr. Fiind tânăr, se presupune că-i și destupat la minte. Și stă pe messenger (yahoo). Îl am în listă, am creat grup special pentru el: Un ginecolog.

Problema e că, mai nou, are status-uri ciudate: „…toată iubirea să vină la mine…„, „e beznă rău în capul tău„, „need love„.

N-am îndrăznit să-l întreb dacă suferă din dragoste neîmpărtășită. Da’ pare depresiv…

Să-l schimb?

9 răspunsuri to "Ce să fac, ce să mă fac?"

Ups! Când o să aibă la status „Lăsaţi femeile să vină la mine” sau mai grav, „Lăsaţi copiii să vină la mine”, zic să-l anunţi pe messenger că nu-i mai eşti clientă. Sau să nici nu-l mai anunţi! :)) Creepy!

* pacientă, nu clientă, aşa-i?

Merg ambele variante, ținând cont că are propriul cabinet. :))

Dar cum ai ajuns sa il iau pe messenger? Mi se pare bizar. Totusi relatia doctor-pacient trebuie sa aiba niste limite.

Am avut o sarcină cu mari probleme și nu le voi enumera aici. Drept urmare, trebuia să dau mereu de medic, la orice oră. Și mi-a dat, pe lângă cele 2-3 numere de mobil, id-ul de mess. Și gata povestea. :))

Fara nicio legatura cu viata sa privata, daca este un medic bine pregatit, cu tact si avand un cabinet privat as aprecia daca mi l-ai putea recomanda via email. Iti multumesc anticipat 🙂
P.S. Nu stiu daca esti din Bucuresti dar rugamintea este valabila doar daca medicul isi are cabinetul in capitala pentru ca Zebra aici vietuieste 🙂

pan’ la urma are si omu viata personala. cu siguranta ca nu te incadrezi in targetul statusului.ma gandesc ca normal ar fi sa aiba mai multe prietene decat paciente in lista de mess. despre asta am avut eu un prof care la scoala tot era domn si pe la statusuri mi-era si rusine sa citesc.

Pai ce treaba are stampila primariei cu coada vacii? Te-a dus cu sarcina pana la capat bine? Daca nu aveai id-ul lui mai stiai ce are el in cap? Mergeai la el si gata.Eu zic sa il tii.Ginecologi buni mai rar

era un banc interesant…Medicul catre pacient „De ce nu am putea avea mai mult decat strict o relatie profesionala? Deja ti-am vazut interiorul, ce ar putea fi mai personal si ciudat de atat?”
si oricum in general studentii la medicina/rezidentii/doctorii sunt bizari in viata personala…daca e bun profesional pastreaza-l

Lasă un răspuns

