Eu sunt RaRo

Sunt sigură că vrei să „âi” ajuți

Posted on: 4 Februarie 2011

Deci da! Cam la asta s-a ajuns pe Facebook. Să primesc mesaje de la necunoscuți –  fără măcar să-i am în lista de „prieteni” – și să mi se ceară să „âi” votez pe ei sau pe prietenii lor:

3 februarie la 10:28
Buna ma scuzi ca te deranjez dar vreau sa te rog frumos frumos un lucru, voteaza prietenii mei pentru un concurs,vreau sa ai incurajez sa fie printre cistigatori pentru ca stiu cit de mult se iubesc si cit de mult doresc ca anume si ei sa mearga la Purcari. Te rog mult daca nu tii greu intra deodata pe linku acesta pentru a pune like sau нравется pozei
1 http://www.facebook.com/pages/Student-Travel/143924258986270
2 http://www.facebook.com/photo.php?
fbid=169483646430331&set=a.169256783119684.34882.143924258986270

Te rog mult incurajeazan-e putin ;):P sunt sigura ca esti o persoana buna la suflet si care stie sa daruiasca dragoste tuturor. Mulumesc mult aventual , iubeste si vei fi iubita(iubit) :*
Votul tau conteaza foarte mult!

1 februarie la 21:07
http://www.dovezidedragoste.ro/dovezi/184 click voteaza dovada, bagi cod, click inimioara, pls returnez votul, am mare
nevoie, mrs anticipat…succes

Uite că eu nu sunt o persoană bună și vă voi raporta ca spam! Uite că nu particip la concursuri și nu am nevoie de vot returnat!

Deși mă bate gândul să experimentez ceva…

Lasă un răspuns

