Eu sunt RaRo

Mea culpa!

Posted on: 5 Februarie 2011

Cred că sunt o mamă și o soție nevrednică:

  • stau cam mult cu laptopul în brațe;
  • nu gătesc zilnic;
  • nu calc cămăși;
  • nu-mi pasă de jucăriile înșirate prin toată casa.

Adică zilele astea n-am avut, iarăși, îndeletniciri casnice. Trăiască firmele de catering și femeia care face curat în bloc!

Etichete: ,

6 răspunsuri to "Mea culpa!"

Esti tare simpatica prin postarea asta. 🙂

Să știi că așa zice și cel care ar trebui să se plângă. 😛

Pai acu sincer dc nu dai de mancare si la femeia de serviciu si la rest. cum sa creasca economia :)))) e cum zic eu daca eu invat sa conduc mor aia de la metrou si de la busuri de foame apoi 😉

Mai, ma deprimi 😀
Ca bifez toate chestiile listate de tine.

Şi eu bifez. Mai puţin aia cu jucăriile pe jos. Dar şi acolo tot nevrednică sunt pentru că nu le strâng pentru ordine din spirit mămicesc, ci pentru că mă enervează pe mine şi dăunează confortului meu psihic. Motiv pur egoist.
Giiiz, nici măcar nu ştiu să calc o cămaşă:( De fapt … n-aş şti nici unde e călcătorul dacă nu ar interveni aia cu confortul meu psihic de a avea toate bine organizate :))

Hehe, mă bucur că nu-s singură pe lume. =))

Lasă un răspuns

