Eu sunt RaRo

Dacă aș fi o pereche de pantaloni…

Posted on: 7 Februarie 2011

Mi-a plăcut mult articolul Denisei. Plus că mi-a dat idei. Adică îmi plac mult fustele și rochiile că, na, sunt femeie. Deși văd din ce în ce mai multe femei purtând pantaloni. Și nu vorbesc doar de sezonul rece.

Așadar, dacă aș fi o pereche de pantaloni, cu siguranță m-aș numi classic jeans. Și aș avea o frumoasă culoare bleumarin sau albastru intens. Fără încrețituri, fără buzunare fancy, fără ștrasuri, fără nasturi aurii și mai știu eu ce. Doar jeans curat. Și albastru…

Dacă m-aș răzgândi, aș putea fi cu ușurință o pereche de pantaloni din in. Largi, lejeri și în culoarea naturala a firului de in.

3 răspunsuri to "Dacă aș fi o pereche de pantaloni…"

Wow, sunt superbi! Me wants 🙂
Multam fain pentru poza, acum stiu ce sa ii cer lu’ „iubiiiiii” 😀 sa imi cumpere.

Mie ]mi place mult și poponelu’ din ei. Așa că, dacă ar fi posibil, aș cere unul identic cadou. =))

eu am fi o pereche de skinny jeans, preferatii mei. fara broderii, tinte, strasuri, etc. simpli, culoare albastru inchis.
sau daca nu skinny, atunci jeans cu croi drept pe picior.

Lasă un răspuns

