Eu sunt RaRo

„Vă aștept cu drag în lista mea!”

Posted on: 8 Februarie 2011

Nu eu, ci unele mămici ale căror creierașe funcționează cu intermitențe. Ca să fiu mai precisă: pe un anume forum cu, pentru și despre mămici – un forum vizibil pentru orice utilizator de internet și nu privat – s-au gândit doamnele membre că n-ar strica un topic în care să facă schimb de adrese/id-uri de Yahoo Messenger.

Așa că, dacă duceți lipsă de socializare și prietene, de un umăr pe care să vă plângeți de greutățile vieții (viață = a fi mamă casnică preocupată doar de copil), ele vă „așteaptă cu drag”!

 

Etichete: , ,

7 răspunsuri to "„Vă aștept cu drag în lista mea!”"

dar dna in cauza nu e casnica, e site admin! 😀

Și crezi că merge la birou zilnic? 😀

desigur, si mereu cu batic roz si ochelari de soare, ca trebuie sa se protejeze impotriva radiatiilor de la monitoare 😀

Am intalnit recent ceva tot in genul asta: „vai, am tzshpe mii de prieteni si inca 1000 de cereri! cand voi avea timp sa ma ocup de toti?” Ca sa vezi, cat ne mai afisam in public lamentarile legate de comunicare… daca le si crede cineva! Netul e un loc fain pentru fuduli.

Eu le propun sa faca un sincidat al burticilor cu pampoane colorate.Cum mai apare o graviduta toate cele care au fost la randu-le maricele in pantec sa faca galerie.
Daca sotul e toata ziua pe drum cui sa se mai planga si ele ca n-au dormit?n-au gatit?n-au spalat?n-au slabit,ci doar au luat forma scaunului din fata tastaturii?

Eu zic ca sunteti rautacioase.
Fiecare om cu placerile si pasiunile lui. Nu toata lumea trebuie sa fie intelectuala si sa aiba numai preocupari in sfera ateneului….

Fiecare cu piticul lui…. Zic si eu

Lasă un răspuns

