Eu sunt RaRo

Blocu’ are ochi

Posted on: 9 Februarie 2011

Locuiesc într-un bloc cu oameni bătrâni și e bine din multe puncte de vedere:

  • e liniște – nu aud manele și urlete;
  • e curățenie – oamenii îs gospodari;
  • mi se spune săru’ mâna – nu că aș aștepta asta;
  • mi se fac complimente cum că nu-mi arăt vârsta;
  • vecinii sunt prietenoși cu copilul – și înțelegători în privința zgomotului.


Dar… Acum vreo 9 ani, când plecam  amândoi  dimineața și veneam seara/noaptea de la muncă (ori ieșirile de după), s-a gândit o vecină  – fostă profesoară – că suntem „muncitori navetiști”. Chiar așa s-a exprimat când am avut o mică discuție. Că, deh, un profesor are 4-5-6 ore program. Și nu concepe că se poate munci mai mult. S-a lămurit, în urma discuției, că deasupra ei stau niște „intelectuali”. Chiar ne-a spus că îi place ce muzică ascultăm.

Între timp „ne-am ajuns” și noi, nu mai suntem angajați, ci patroni. Așa că ne permitem să stăm mai mult pe-acasă, să plecăm târziu și să ne întoarcem devreme. Dar nici așa nu e bine. Adică bate la ochi: toată ziua acasă și toată ziua cu sacoșele pline de la cumpărături. De unde și cum?

Drept urmare azi, în timp ce scoteam ceva din mașină, mi s-a adresat un vecin: „E bine să stai acasă, nu?”

Hi-hi, ce să-i răspund? În afară de DA?

2 răspunsuri to "Blocu’ are ochi"

Invidia asta:))))

Si noi locuim tot intr-un bloc cu pensionari. Eu lucrez acasa si uneori mai vine lume la mine, clienti sau prieteni. Vecina de etaj ii da raportul sotului, care pleaca zilnic la serviciu: cine a venit, cand, cum arata, cat a stat, plus un comentariu de rigoare 😀 De multe ori, incearca omu’ meu sa se grabeasca, sa o ignore, dar uneori nu scapa de gura ei. Noroc ca e om cu capul pe umeri, ca altfel probabil ca o tineam din scandal in scandal.

Lasă un răspuns

