Eu sunt RaRo

Să-ți mai sug un degețel!

Posted on: 9 Februarie 2011

Știu că sună cam aiurea titlul da’ nu m-am putut abține. Pentru că azi, la poștă fiind, am văzut o malacă de femeie cu un copil de aproximativ 1 an. Era aglomerat, nimic de zis. N-o fi avut femeia cu cine să lase copilul acasă și l-a cărat după ea – iar, nici o problemă. Se plictisise copilul – perfect normal, doar nu era să stea liniștit cca. jumătate de oră până i-a venit mamei rândul la ghiseu.

Și l-a luat mami în brațe. Și copilul îi căuta fața să de joace, să descopere. Iarăși, lucruri normale.

Anormal și grețos mi s-a părut când respectiva mamă a început să-i sugă și molfăie – plescăind cu poftă – o mână și degetele. Aceeași greață mi-o provoacă mamele, tații, bunicii, bonele etc care mestecă mâncarea apoi i-o bagă copilului fără dinți în gură – să nu se înece bietul copil. Că na, un blender costă și pasatul cu furculița provoacă dureri de mână.

Băi oameni care nu știți, luați de citiți cele de mai jos:

1 ml de salivă conține 100 de milioane de bacterii. Asta e realitatea din gura ta, care este, de fapt, un adevărat ecosistem pentru peste 600 de specii de bacterii și sute de specii de fungi, protozoare, ciuperci și viruși.

Ba mai mult, pe lângă acestea, mai există vreo 500 de microorganisme care nu au fost încă identificate și botezate. Numărul aproximativ al acestor creaturi este astronomic, dat fiind faptul că doar gura unui om conține un număr mai mare de bacterii decâat populația întregii lumi!

Asta dacă vă interesează ce-i băgați copilului pe gât.

4 răspunsuri to "Să-ți mai sug un degețel!"

Eu o iau pe fi-mea dupa mine oriune pentru ca nu am cu cine sa o las (deh, 2000km e ceva distanta). Fi-mea devine un fel de prelungire de-a mea, cand mai lunga, cand mai scurta, depinde cum tin haturile.

Dar mi se pare atat de absurd ce zici tu acolo. Cata lipsa de educatie, ca intr-un final la asta se rezuma, la lipsa de informatie.

Și eu o iau pe fii’mea cu mine în diverse locuri. Nu asta e problema. Am vrut doar să atrag atenșia asupra mizeriei din gura unui om.

Gretosssss…

Daca ai stii cat am fost nevoita sa il supraveghez pe fiul meu,cand era la soacra,sau la bunica sotului…Faceau ce faceau,si pafff…o doza de microbi din gura lor vroiau sa o indese in bietul copil…ca na,ii e pofta…si vorba ta,le doare mana sa paseze…:(:(

Lasă un răspuns

