Eu sunt RaRo

Repetați după mine: rrrrrrrrr!

Posted on: 10 Februarie 2011

Se știe că, până la o vârstă, copiii nu pronunță anumite sunete/litere. Fii’mea nu-l pronunță pe „R”. Uneori îl sare, uneori îl înlocuiește cu „I” dar, de cele mai multe ori, spune „L”.

Azi, la prânz, cînd am întrebat-o ce vrea să mănânce, răspunsul a fost:

Călniță cu pule.

Pronunțat cu accent pe e, adică pulé. Nu vă speriați, voia doar p-i-u-r-e. Dar a ieșit pulé.

Oricum, am făcut ochii mari amândoi – eu și tac’su – până am realizat ce zice.

Etichete: , ,

8 răspunsuri to "Repetați după mine: rrrrrrrrr!"

:)) Eu am învăţat să îl spun pe R cand părinţii mi-au spus ca îmi iau o ciocolată Africana pe care o să o mănanc pe toata singur :)) :>

Nu cred că ar merge la noi. Chiar încearcă, se chinuie și încă nu iese nenorocitul de „r”. :))

Daca tu te vaiti, copiii francezi ce sa mai zica? 😀

Ai și tu dreptate, Alina. =))

Rrrrrrrrr, zic! 😛 (Daca ma pun sa pronunt nu-mi iese asa ca am scris.) 😀

haha, e buna asta cu rrrr-ul. nici mie nu mi-a iesit pana pe la vreo 4 ani, din ce mi-au povestit ai mei. dupa care m-am vindecat brusc si daca vreau scot niste rrr-uri ovulare de zic nemtii ca-s de-a lor 🙂

deci trece.

Trece Ceaușescu în vizită. Oamenii: „Ura ura!“, un copilaș: „Ula, ula!“. Se oprește Ceaușescu și zice „Ce drăguț, nu poate să zică «r».“, dar mămica lui „Nu, nu. Nu poate să zică «p».“

And Ceaușeascu was like 😡

Lasă un răspuns

