Eu sunt RaRo

Bărbați la cratiță

Posted on: 12 Februarie 2011

Sunt chiar drăguți când gătesc. Chiar așa stângaci și nedumeriți cum par uneori.

Piticu a făcut mâncare de mazăre cu pui, cică e duel între bloggeri. Eu aș fi făcut-o altfel – nu că mă dau rotundă:

  • aș fi folosit un cub de unt pentru călit ceapa și mazărea;
  • aș fi rumenit carnea separat, apoi aș fi condimentat-o nițel cu sos de soia;
  • aș fi folosit niște suc de roșii în loc de roșiile de iarnă fără gust;
  • neapărat 2-3 foi de dafin pentru aromă, plus 2-3 căței de usturoi tăiați pe jumătate;
  • carnea și mărarul le-aș fi răsturnat peste mazăre la final.


Ce-ar fi ieșit? Cam asta:

Sunt sigură că mazărea prestată de Piticu a ieșit bună. La cât mai multe ore petrecute în bucătărie!

5 răspunsuri to "Bărbați la cratiță"

Nu stiu cum reusesc de cateva zile incoace sa citesc doar retete cu mancarurile care imi plac.dar numai cand mi-e foarte foame. :-S

Eu ştiu să gătesc un pui pe sticlă fenomenal şi o garnitură specială după o reţetă proprie. E frumos că noi bărbaţii suntem mai migăloşi şi asta ne face simpatici.

Ei, unii sunt stangaci absolut la orice capitol. Iti doresc unul care e bun la cratita, si la alte capitole, sa simti mai bine gustul vietii 😉

Știu bărbați care gătesc chiar bine. Și al meu o face, mai puțin la supe/ciorbe, sarmale ori alte chestii care au rețete stricte. 😛

Al meu e mai bun la cratita ca mine..defapt el gateste si eu stau si ma uit la el :))

Lasă un răspuns

