Eu sunt RaRo

„Ce ți-e și cu gadget-urile astea!” sau „Pofta vine mâncând”

Posted on: 14 Februarie 2011

Calculator am de mulți ani, chiar de pe vremea când nu era tocmai la îndemâna oricui.
Laptop am de vreo 3-4 ani, deși înainte de a-l primi nu mi se părea indispensabil.
Telefon mobil am din 1998, adică de multă vreme. Dar am considerat telefonul ceea ce este, nu voiam un smartphone.

iPad n-am. Voia bărbatul să-mi ia de ziua mea. Dar s-a potolit când a aflat că e posibil să doarmă pe la prieteni o vreme dacă dă atâția bani pe el.
De DSLR m-am îndrăgostit abia după ce am dat de o lentila excelentă și nu mai comentez când e vorba de cumpărat un nou accesoriu pentru el.
Mi-am dorit tabletă grafică, am cumpărat-o și nu am folosit-o niciodată.

Dar să revenim.
E bun laptopul, îl iau cu mine peste tot, mai ales că e ușor – deși nu tocmai mic.
În privința iPad-ului nu m-am răzgândit.
Am și un smartphone – Nokia E63. E minunat în mașină sau în baie. Mă cam stresează bip-urile care mă anunță că am mail-uri noi.
Ei bine, azi mi-am dat seama că vreau și YM pe telefon. Adică am fost cam prea conservatoare până acum, vorba cuiva.
Da’ e încă bine atâta timp cât nu-mi doresc mai multe, nu?

Etichete: ,

3 răspunsuri to "„Ce ți-e și cu gadget-urile astea!” sau „Pofta vine mâncând”"

Kindle! Kindle! Kindle!

Nțțț, nu vreau. Rămân fidelă hârtiei. 😛

da, da: Kindle, Kindle, Kindle!!!!

Lasă un răspuns

