Eu sunt RaRo

Să sune ceasu’!

Posted on: 15 Februarie 2011

Pentru că am avut treabă de „dimineață”, am pus ceasul să sune. La 10 a.m.. Da, știu, sunt enervantă.
Ce să fac dacă mă culc târziu și nu mă pot da jos din pat înainte de anumite ore considerate indecente de unii?
Se tot miră, de niște ani, un văr de-al meu – om al muncii care se scoală cu noaptea-n cap: Cum naiba poți dormi atât?
„Problema” e că nu mă întreabă la ce ora mă culc.

Totuși știu oameni care-și pun ceasul să sune și după 10 a.m.

Etichete: ,

4 răspunsuri to "Să sune ceasu’!"

Si eu ma culc tarziu, adica spre 12, dar tot la 7 ma trezesc. Aseara m-am trezit si la 2:30, 5 si 6 :).
Dar cine iti duce fata la gradinita?

Fata mea are bonă. Și bona o ia pe la 10-11. Va merge la grădiniță abia la toamnă.
Drăguț e că, de cele mai multe ori, se trezește tatăl ei înaintea mea. 😛

Hehe, placerea de a trai in Romania unde iti vine bona la usa…

Nu-ți vine mereu la ușă. Sau na, depinde de remunerație. Bona noastră ia copilul, nu stă cu ea la noi. 😉

Lasă un răspuns

