Eu sunt RaRo

Supa cremă

Posted on: 17 Februarie 2011

M-am trezit sâmbătă cu o foame cruntă și frigiderul gol. Pentru copil erau diverse gen iaurt, lapte, fulgi. Da’ eu nu servesc. Plus că bărbatul casei e carnivor.

Până să-i fac listă și să-l trimit la cumpărături – o să scriu separat despre asta – am mai verificat o dată frigiderul. Ce-am găsit:

  • doi morcovi;
  • o bucată de țelină;
  • o jumătate de păstârnac – cred;
  • un dovlecel cam zbârcit;
  • un ardei capia roșu și pipernicit;
  • o legătură mică de pătrunjel.


Ceapă și cartofi am mai mereu în casă, mai era și niște pîine feliată care expira a doua zi.

Uite-așa, din „nimic”, și fără să-mi doresc în mod special să fac economie, am gătit o supă-cremă de legume – și niște crutoane delicioase stropite cu ulei de măsline și busuioc – de au mâncat ai mei cîte 2 porții la masa de prânz. Cu toate bombănelile masculului că nu are pic de carne.

Trăiască ăla de-a inventat supa cremă de legume!

Etichete: ,

6 răspunsuri to "Supa cremă"

Asa da-mi idei ca maine chiar nu stiam ce sa gatesc si dc domnul comenteaza spun ca e vineri mai tine si el post…. Mama ce o sa ii mai treaca prin cap si o sa ma trimita cu tot cu postul meu:)))))

Daca poza-i facuta la ciorba facuta de tine, imi esti datoare cu o tastatura! 😛

Evident că e supa făcută de mine. Îmi pare rău de tastatura ta, dar e de „vină” aparatul foto. :))

OK, bun si ala, da-l incoace sa-l „pedepsesc”! 😀

A mea nu arată niciodată așa bine…

Ei, nici a mea, am scris mai sus de aparatul foto. :))

Lasă un răspuns

